فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران وارد مسکو شد

سه شنبه 16 مهر 1398
16:35
امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، برای شرکت در نشست فرماندهان نیروی دریایی کشور‌های حوزه خزر، وارد مسکو شد.

العالم _ ایران / سیاسی

امیر دریادار "خانزادی" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در چهارمین نشست فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حوزه خزر، که در سنت پترزبورگ روسیه برگزار می شود، امروز وارد مسکو شد.

امیر دریادار خانزادی در بدو ورود به مسکو گفت: موافقتنامه همکاری نظامی کشورهای حوزه خزر در جریان نشست فرماندهان نیروی دریایی این ۵ کشور امضا خواهد شد.دریادار "خانزادی" درباره محورهای مهم این موافقتنامه افزود: همکاری های امنیتی ، آموزشی، فنی و موضوع امداد و نجات دریایی از مهم‌ترین بندهای این موافقتنامه است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین به برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران و روسیه در آینده ای نزدیک اشاره و تصریح کرد: وقتی دو یا چند کشور رزمایش نظامی برگزار می کنند، به آن معناست که سطح وسیعی از توافق و همکاری بین این کشورها ایجاد شده است.

وی بالابردن آمادگی رزمی و دستیابی به امنیت جمعی در مناطقی مشخص را هدف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و گفت: هماهنگی و توافق برای برگزاری رزمایش دریایی ایران و روسیه از قبل انجام شده و امیدواریم تا پایان سال این رزمایش در منطقه اقیانوس هند انجام شود.

خبرگزاری صداوسیما

0% ...

آخرین اخبار

سفیر ایران در آلمان: تاریخ عاملان و حامیان جنایت شیمیایی سردشت را فراموش نمی‌کند


وزارت خارجه: بمباران شیمیایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است


اعلام وضع فوق العاده در تل‌آویو پس از اعلام احتمال بمب‌گذاری‌


‏ بقائی: آفرین به تیم ملی فوتبال که اجازه نداد فشارهای غیرانسانی او را از دویدن باز دارد


دیدارهای عراقچی با رئیس دفتر نخست‌وزیر و مشاور امنیت ملی عراق


نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه


فراکسیون وفاداری به مقاومت: «توافق چارچوب» بدتر از توافق ۱۷ می است


روایت تلخ روزنامه‌نگار فلسطینی از شکنجه‌ در زندان‌های اسرائیل+ فیلم


مفتی جعفری لبنان: «توافق چارچوب» فاجعه‌ای ملی برای خدمت به اهداف صهیونیستی است


 توافق چارچوب؛ دولت لبنان اشغالگری را تایید کرده است