افشای شیوه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در نوار غزه

افشای شیوه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در نوار غزه
سه شنبه 16 مهر 1398 - 17:09

وزارت امور داخلی نوار غزه (وابسته به حماس) در بیانیه‌ای شیوه‌های رژیم صهیونیستی برای جاسوسی در نوار غزه و کسب اطلاعات درباره اعضای مقاومت را فاش کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت امور داخلی نوار غزه (وابسته به حماس) امروز (سه‌شنبه) از روش‌های رژیم صهیوینستی برای جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات پرده برداشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، در بیانیه صادر شده آمده است، این شیوه ها تماس با اهالی غزه تحت پوشش جمعیت‌های خیریه، کمک‌های دانشجویی و بهداشتی، املاک و مستغلات و مانند آن است تا اطلاعاتی درباره اعضای مقاومت کسب کنند.

وزارت امور داخلی غزه افزود: ده‌ها صفحه ساختگی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان‌های فریبنده مانند ورزشی، اجتماعی، سرگرمی، خدمات ارتباطی، آشپزی، اعلامیه‌های کاری و امور سیاسی ایجاد شده که از طریق آنها اطلاعات جمع‌آوری می‌شود.

در ادامه این گزارش اعلام شده، صفحاتی نیز در شبکه‌های اجتماعی به نام افسران اطلاعاتی یا سخنگوهای ارتش رژیم صهیونیستی یا مسؤولان مختلف در ارتش این رژیم ایجاد شده که از طریق آنها با ساکنان غزه ارتباط برقرار و به آنها وعده کمک‌های مالی در قبال اطلاعاتی داده می‌شود که از نظر اهالی غزه این اطلاعات، ساده و عمومی است.

وزارت امور داخلی غزه سپس تصریح کرد، «دفتر هماهنگ‌کننده» نقشی خطرناک در این ارتباط بازی می‌کند زیرا با گروه‌های مختلف جامعه از بیمار و دانشجو گرفته تا بازرگان و روزنامه‌نگار و غیره تماس تلفنی برقرار می‌کند و در مقابل کسب اطلاعات به آنها مجوز سفر، کار، تحصیل و درمان و غیره می‌دهد و این آغازی برای افتادن در دام جاسوسی است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده، دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی جنگ روانی علیه کار مقاومت و اعضای دستگاه امنیتی غزه به راه انداخته‌اند، اخبار دروغین درباره آنها پخش می‌کنند تا اراده آنها را در هم بشکنند.

وزارت امور داخلی نوار غزه از خانواده‌ها درخواست کرد، مواظب تعاملات فرزندان و فعالیت آنها در شبکه‌های اجتماعی باشند تا در دام دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی نیفتند.

فارس

پربیننده ترین خبرها