شلیک 7 گلوله به یکی از مسئولان جنبش اسلامی در فلسطین

شلیک 7 گلوله به یکی از مسئولان جنبش اسلامی در فلسطین
شنبه 20 مهر 1398 - 13:45

امروز سه مورد تیراندازی در اراضی اشغالی1948 انجام شد که در یکی از آنها مسئول جنبش اسلامی در شهر «الرمله» با هفت گلوله هدف گرفته شد.

العالم - فلسطین اشغالی

مردم شهرهای «الرمله»، «الرهط» و «عاره» در اراضی اشغالی 1948 فلسطین صبح امروز خود با شنیدن صدای تیراندازی آغاز کردند.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، در اولین مورد، افراد ناشناس به سمت «علی الدنف» مسؤول جنبش اسلامی (الحرکه الاسلامیه) در شهر الرمله کردند. وی بامداد امروز در حال رفتن به مسجد برای ادای نماز صبح بود که هفت گلوله به سمتش شلیک و با حال وخیم به بیمارستان منتقل شد.

در مورد دوم به سمت یک کارمند شهرداری در رهط که در حال رفتن به مسجد برای ادای نماز صبح بود، سه گلوله شلیک شد.

در مورد سوم یک جوان ۲۰ ساله در عاره هدف گرفته شد که حال وی وخیم بود و برخی منابع اعلام کرده‌اند وی جان خود را از دست داده است.

عاملان پشت پرده این تیراندازی‌ها مشخص نیستند. از ماه گذشته میلادی تا کنون ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در اراضی اشغالی 48 کشته شده‌اند.

بنا به این گزارش، آمار کشته‌شدگان در این منطقه از آغاز سال جاری (۲۰۱۹) تا کنون ۶۹ نفر از جمله ۱۱ زن است.

«ایمن عوده» و «احمد الطیبی» از نمایندگان لیست مشترک عربی در کنست، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مسؤول این موضوع دانستند.

در همین ارتباط، «محمد برکه» رئیس کمیته پیگیری امور شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی اعلام کرد، توطئه‌ای از سوی پلیس اسرائیل در جریان است و موضوع اهمال یا اختلاف در کار این اداره نیست؛ این توطئه برگفته از صحبت‌های «گلعاد آردان» وزیر امنیت داخلی است که گفته بود «با جامعه عربی (فلسطینی‌ها) مانند جامعه وحشی و خشن رفتار می‌کند».

رژیم صهیونیستی به بهانه تیراندازی‌های صبح امروز بیش از ۶۲۰ نیروی پلیس دیگر در مناطق مختلف اراضی 48 مستقر کرد.

رژیم صهیونیستی پیشتر بارها «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی را بازداشت و آزاد کرده است، وی در آخرین مورد تحت بازداشت خانگی قرار گرفت.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها