تیراندازی در نیویورک چهار کشته برجا گذاشت

تیراندازی در نیویورک چهار کشته برجا گذاشت
شنبه 20 مهر 1398 - 17:16

تیراندازی در شهر نیویورک در آمریکا در روز شنبه دستکم چهار کشته و تعدادی مجروح برجای گذاشت.

العالم - آمریکا

در یک حادثه تیراندازی در «بروکلین» در نیویورک در ساعات اولیه صبح شنبه به وقت آمریکا دستکم به سوی 9 نفر شلیک شد که طی آن چهار نفر کشته شدند.

به گزارش شبکه خبری «ان بی سی» این حادثه در حالی در خیابان «یوتیکا» در «بروکلین» رخ داد که جزئیات بیشتری از آن از قبیل تعداد مهاجمان و انگیزه آن‌ها مشخص نشده است. در فیلم کوتاهی از این حادثه ، حضور پلیس و نیروهای امدادی به چشم می‌خورد.

پلیس اعلام کرده که در حال تحقیق در این زمینه است که آیا این حادثه به برگزاری یک جشنواره موسیقی مرتبط است یا خیر.

بر اساس این گزارش، لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرت دارد که حتی کنگره این کشور هم توانایی مقابله با آن را ندارد و قوانینی تاکنون برای کنترل حمل سلاح درآمریکا تصویب و اجرا نشده است. آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که تنها در ماه گذشته میلادی، 51 نفر در حوادث گوناگون تیراندازی در سراسر آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

چندی قبل در ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، این بار یک استادیوم ورزشی در شهر «موبیل» به صحنه تیراندازی نوجوانان آمریکایی تبدیل شد. به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» تیراندازی در ورزشگاه «لاد پیبلس» سومین شهر پرجمعیت ایالت آلاباما در آمریکا بعد از یک مسابقه فوتبال به جراحت حداقل ۱۰ نفر منجر شده است.

«لورنس باتیستی» رئیس پلیس این شهر آمریکا اعلام کرد، در نتیجه این تیراندازی حداقل ۱۰ نوجوان ۱۵ تا ۱۸ ساله زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

طی روزهای گذشته نیز تیراندازی در ایالت «کانزاس» آمریکا، 4 کشته برجای گذاشت. شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از پلیس گفت، فردی پس از ورود به یک باشگاه شبانه شروع به تیراندازی کرد. در این حادثه 9 نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. پلیس همچنین تاکید کرد که مظنون این حادثه هنوز دستگیر نشده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها