دو فرد مسلح نفوذی در تظاهرات بغداد بازداشت شدند

دو فرد مسلح نفوذی در تظاهرات بغداد بازداشت شدند
جمعه 3 آبان 1398 - 14:59

مسوولان امنیتی عراق دقایقی پیش از دستگیری فردی مسلح که میان تظاهرکنندگان در بغداد نفوذ کرده بود، توسط معترضان و تحویل وی به ماموران خبر دادند.

العالم - لبنان

شبکه تلویزیونی العهد روز جمعه خبر داد که تظاهرکنندگان در میدان تحریر در مرکز شهر بغداد، فردی مسلح که در میان آنان نفوذ پیدا کرده و قصد شلیک به معترضان و نیروهای امنیتی را داشت، متوقف و به نیروهای امنیتی تحویل داده شد.

اطلاعات بیشتری در خصوص این فرد و هویت وی منتشر شده است.

همزمان مقامات استان نجف از دستگیری فردی که در اعتراضات اخیر بغداد با استفاده از تنفگ قناسه اقدام به کشتن تعدادی از تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی کرده بود، شب گذشته هنگام ورود به نجف خبر دادند.

درباه این فرد هم اطلاعات بیشتری منتشر نشده است اما موضوع افراد نفوذی در میان تظاهرکنندگان و نیز تک تیراندازانی که بصورت مستقیم و پر تعداد، سر و سینه معترضان و نیروهای امنیتی را هدف می گرفتند، یکی از موضوعات جنجالی و مورد بحث در عراق طی هفته های اخیر بوده است.

مقامات می گویند دست هایی در کار است که با انحراف اعتراضات مسالمت آمیز، وحدت عراقی ها را خدشه دار و کشور را به سمت هرج و مرج پیش ببرد.

کانال مطالعات عراق نیز با انتشار تصویر زیر نوشت: بازداشت شخص نفوذی که در بین تظاهر کنندگان به نیروهای امنیتی تیراندازی می کرد - گفته شده این شخص توسط تظاهر کنندگان دستگیر شده است

پربیننده ترین خبرها