بازگشایی تمام مسیرها در لبنان توسط ارتش

بازگشایی تمام مسیرها در لبنان توسط ارتش
شنبه 4 آبان 1398 - 19:34

ارتش لبنان در دهمین روز تظاهرات لبنان اقدام به بازگشایی تمام مسیرهای بسته کرد و آن را برای بازگشت جریان طبیعی زندگی در این کشور ضروری دانست.

العالم - لبنان

۱۰ روز پس از تظاهرات مسالمت‌آمیز در لبنان که طی آن بسیاری از مسیرهای اصلی و فرعی به دست معترضان بسته شده بود، ارتش لبنان امروز (شنبه) شروع به بازگشایی تمام این مسیرها کرد.

وبگاه «العهد» در این باره نوشت، ارتش در نتیجه حوادث سریع، خود را در برابر بازگشایی مسیرها برای بازگشت روند طبیعی زندگی و حمایت از شهروندان مسؤول دید و این کار را آغاز کرد.

بیروت| در بیروت، ارتش موانع و چادرها در تقاطع «الشفرولیه» را برچید و حرکت در دو طرف «جسر الرینغ» طبیعی شد.

جنوب| در جنوب لبنان نیز مسیرهای «انفاق المطار»، «الاوزاعی» و «خلده سالکه» باز شد.

در شهر صیدا هم اوضاع به حالت عادی بازگشته و پاساژها و موسسات تجاری درهای خود را باز کردند. ارتش مسیر اصلی سیدا را به صورت یک طرفه باز کرده است.

شهر صور و توابع آن در حمایت‌های امنیتی انجام شده در آرامش کامل هستند و ارتش لبنان تمام مسیرهای منتهی به آن را باز کرده است.

بقاع| مسیرهای اصلی به بقاع نیز باز شده و بعبلک نیز امروز شاهد بازگشت زندگی طبیعی به شهر بود.

جبل لبنان| در استان جبل لبنان نیز ارتش از صبح زود مسیرها به ویژه در منطقه «سرجبال-دمیت» را باز کرد، مسیری که طی روزهای گذشته بسته بود.

شمال| در شمال لبنان نیز اطلاعات ارتش لبنان مسیر «وادی جاموس» در استان عکار را باز کرد و در حال حاضر بیشتر مسیرهای عکار باز است اگرچه تحصن در «العبده» و «حلبا» ادامه دارد.

اعتراضات لبنان از ۲۵ مهر در اعتراض به وضعیت اقتصادی و افزایش یا وضع مالیات در برخی بخش‌ها از جمله ارتباطات تلفنی آغاز شد و علیرغم وعده «سعد الحریری» برای اجرایی کردن سند اصلاحی، هنوز ادامه پیدا کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها