هشدار ارتش لبنان به شهروندان؛ موساد پشت این حساب فیسبوکی است

هشدار ارتش لبنان به شهروندان؛ موساد پشت این حساب فیسبوکی است
سه شنبه 7 آبان 1398 - 13:42

ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، موساد با یک حساب کاربری فیسبوکی در تلاش است تا با شهروندان لبنانی ارتباط برقرار کند.

العالم _ لبنان

ارتش لبنان به شهروندان لبنانی هشدار دارد سازمان جاسوسی «موساد» در پشت پرده یک حساب فیسبوکی قرار دارد و تلاش می‌کند از طریق آن با لبنانی‌ها ارتباط برقرار کند.

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، در بیانیه ارتش لبنان آمده، یک حساب فیسبوکی به نام «Jamal Fa» با هدف جاسوسی، درخواست آشنایی برای تعدادی از شهروندان لبنانی فرستاده است. مشخص شده که این حساب کاربری وابسته به «دستگاه اطلاعاتی دشمن اسرائیلی» است و به هر کسی که با آن در تعامل باشد، مبالغ مالی پیشنهاد می‌دهد.

ارتش لبنان در ادامه از شهروندان خواسته هوشیار باشند و در دام اقداماتی که هدف آن فتنه‌انگیزی و به راه انداختن تنش در لبنان است، نیفتند.

بر اساس قانون لبنان صادر شده در ۲۳ ژوئن ۱۹۵۵، ارتباط لبنانی‌ها با رژیم صهیونیستی جرم محسوب می‌شود.

این بیانیه ارتش در حالی صادر می‌شود که تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم لبنان در اعتراض به وضعیت اقتصادی امروز (سه شنبه) وارد سیزدهمین روز شده است.

هفته گذشته «یونی بن مناحِم» کارشناس صهیونیستی در امور عربی و منطقه در یادداشتی ادعا کرد، بحران کنونی در لبنان از قدرت حزب‌الله برای اقدام علیه تل‌آویو کم می‌کند و به همین دلیل این بحران باید ادامه پیدا کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها