لیگ برتر فوتبال/ تساوی عجیب پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی

لیگ برتر فوتبال/ تساوی عجیب پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی
پنج‌شنبه 9 آبان 1398 - 22:24

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به دنبال ضربه چیپ عجیب علیپور و ناکامی وی در تبدیل پنالتی به گل، در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. علی علیپور در دقیقه 90 پنالتی پرسپولیس را با ضربه‌ عجیب «چیپ» از دست داد و حامد لک به راحتی آن را مهار کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری (77 - مهدی شیری)، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی (78 - سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و امید عالیشاه (66 - بشار رسن).

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان‌جهان، بابک مرادی، شاهین توکلی، جفرسون (58 - قائم اسلامی‌خواه)، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، شاهین ثاقبی، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری (84 - محمد سهرابی‌نژاد).

داور: علی صفایی

بیرانوند: حدس چیپ زدن علیپور برای هیچ دروازه‌بانی سختی نیست

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه علیپور در بازی جام حذفی مقابل حامد لک پنالتی زده بود، حدس اینکه او امروز چه کاری در پنالتی انجام خواهد داد برای هر دروازه‌بان دیگری هم کار سختی نبود.

علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ماشین سازی با اشاره به این دیدار اظهار داشت: از تمام هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند معذرت‌خواهی می‌کنم چرا که امروز در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم که این اتفاق رخ نداد. از همه هواداران می‌خواهم تیم و همچنین علی علیپور را حمایت کنند. الان هیچ مهاجم خوبی در سطح پرسپولیس وجود ندارد.

وی ادامه داد: ما تا نیم فصل دوم هیچ بازیکنی نمی‌توانیم جذب کنیم. این هجمه‌ها نه تنها به علیپور بلکه ممکن است به پرسپولیس هم ضربه بزند. اگر در ۶ بازی باقی مانده تا نیم فصل بخواهیم امتیازی از دست دهیم از سایر مدعیان عقب خواهیم افتاد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها