جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی؛

ساحلی‌بازان ایران پس از پیروزی مقابل مصر، عصر امروز به مصاف روسیه می روند+ برنامه رقابت ها

ساحلی‌بازان ایران پس از پیروزی مقابل مصر، عصر امروز به مصاف روسیه می روند+ برنامه رقابت ها
پنج‌شنبه 16 آبان 1398 - 11:09

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که دیروز (چهارشنبه) با عبور از سد مصر به مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای صعود کردند، حالا برای تعیین سرگروه عصر امروز به مصاف روسیه خواهند رفت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عصر امروز (پنجشنبه) ساعت 19:30 در آخرین دیدار مرحله گروهی و برای تعیین سرگروه به مصاف روسیه خواهد رفت.

ساحلی‌بازان ایران دیروز (چهارشنبه 15 آبان ماه) در ادامه جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی که به میزبانی امارات در حال برگزاری است، به مصاف مصر، قهرمان آفریقا رفت و در نهایت به پیروزی 5 بر 3 دست یافت و به عملکرد مقتدر خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

در وقت اول این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند و درحالی که مصر با یک گل جلو بود، تک گل ایران روی یک کار تاکتیکی زیبا و ضربه پایانی مصطفی کیانی به ثمر رسید.

وقت دوم مسابقه نیز با شرایط برابر پیش‌رفت و این بازی گره خورده با دو گل امیرحسین اکبری و محمد معصومی‌زاده و دریافت یک گل از مصربه وقت سوم رفت.

وقت پایانی با حساسیت بیشتری دنبال شد و مصر هم که فضاهای بازی‌ را در اکثر دقایق می‌بست، موفق به گلزنی شد. هر چند که رویشروع مجدد امیرحسین اکبری تک گل مصری‌ها جبران شد. در دقایقی پایانی‌نیز روی ضربه کرنر مسلم مسیگر و ضربه امیرحسیناکبری گل پنجم وارد دروازه مصر شد تا این‌ دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به سود شاگردان هاشم‌پور شد.

ساحلی‌بازان کشورمان، روز سه شنبه نیز با حساب 7 بر 4 مقابل مکزیک به پیروزی رسیده بودند.

برنامه رقابت ها به شرح زیر است:

پنج شنبه ۱۶ آبان
ایتالیا – اسپانیا از ساعت ۱۵:۴۵
مکزیک - مصر از ساعت ۱۷:۰۰
امارات – ژاپن از ساعت ۱۸:۱۵
روسیه - ایران از ساعت ۱۹:۳۰

جمعه ۱۷ آبان
نیمه نهایی

شنبه ۱۸ آبان
رده بندی و فینال

این رویداد ۱۸ آبان ماه جاری پایان می یابد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها