بهترین خودروهای ارزانتر از 40 هزار دلار در سال 2019

بهترین خودروهای ارزانتر از 40 هزار دلار در سال 2019
دوشنبه 20 آبان 1398 - 09:03

وب‌سایت سی‌نت در مطلبی به ارزیابی بهترین خودروهای ارزانتر از 40 هزار دلار در سال 2019 پرداخته است.

العالم - فناوری

به نوشته وب‌سایت سی‌نت، بازار جهانی خودرو این روزها گزینه‌های جذابی را برای هر نوع بودجه در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. اما اگر بخواهیم خودروهای ارزانتر از 40 هزار دلار را بررسی و انتخاب کنیم، موارد زیر می‌توانند بسیاری از متقاضیان خرید خودرو را خشنود کنند:

2020 Kia Telluride: این یک گزینه عجیب برای فهرست ماست. اما این خودروی 3.8 لیتری V6 هم زیباست و هم می‌توان از آن سواری جذابی گرفت.

2019 Toyota Avalon: این خودرو نه کوچک است و نه به خانواده خودروهای اسپورتی تعلق دارد. ظاهر آن نیز ممکن است برای خیلی‌ها چندان جذاب نباشد؛ اما نمی‌توان پیش‌رانه نرم و کابین سطح‌بالای آن را نادیده گرفت. این خودرو 3.5 لیتری V6 در قالبی هیبردی نیز عرضه می‌شود.

2019 Volvo XC40: اگر به دنبال یک اس‌یو‌وی کوچک و بی‌نظیر هستید، این گزینه شاید بهترین و مطمئنترین انتخاب شما باشد.

2019 Hyundai Kona Electric: بودجه‌ای 40 هزار دلاری می‌تواند شما را در حوزه خودروهای الکتریکی با گزینه‌های جذابی مواجه کند، و 2019 Hyundai Kona Electric بی‌شک یکی از بهترین آن‌هاست. موتور الکتریکی این خودروی کوچک اس‌یو‌وی، 201 اسب بخار قدرت دارد.

2019 Mercedes-Benz A-Class: خودروی A-Class برای ورود به دنیای مرسدس بنز، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. موتور توربوشارژ، کاربرد مواد عالی و طیف وسیعی از فناوری‌های نوین، این سِدان را به یک گزینه جذاب بدل می‌کنند. این خودرو همچنین می‌تواند با انتخاب خریدار، به سامانه سرگرمی و لمسی مرسدس بنز مجهز شود و علاوه بر امکانات سرگرم‌کننده، مسیر حرکت خودرو را در قالب "واقعیت افزوده" به راننده نشان دهد.

2019 Toyota RAV4: خودروی RAV4, محصول شرکت ژاپنی تویوتا، همواره یکی از پرفروش‌های حوزه اس‌یو‌وی‌های کوچک بوده است. سادگی، خوش‌ساختی و قیمت مناسب از امکانات جذاب این خودرو هستند. حالا نسخه 2019 آن علاوه بر مزایای فوق، ظاهری جذاب نیز دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها