آیا نمایش 'داعش' و 'کلاه سفیدها' به پایان رسید؟

آیا نمایش 'داعش' و 'کلاه سفیدها' به پایان رسید؟
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 18:51

پس از آنکه همچون شبح با پیشرفته ترین تجهیزات آمریکایی و غربی نمی توان آنها را رصد کرد و در قالب گروههایی، به آسانی از مناطقی که آکنده از مین و رادار و پایگاه های نظامی و پهپاد و ماهواره، از اروپا به ترکیه و از ترکیه به سوریه  و از سوریه به عراق و بالعکس منتقل می شدند بدون آنکه کسی متعرض آنها شود؛ اینک به صورت دسته جمعی و به آسانی هدف گرفته می شوند.

العالم ـ سوریه

اینها عناصر 'داعش' و تروریست‌های تکفیری که تربیت یافته مکتب وهابیت سعودی و از افراد بسیار نزدیک به سفاح بزرگ "ابوبکر بغدادی" هستند که آمریکا و ترکیه هر روز از کشته و یا بازداشت سران این باند تروریستی خبر می دهند؛ گویی که تررویست‌ها به ردیف ایستاده تا آنها را به اسم صدا بزنند.

پس از گذشت مدت کوتاهی از اعلام کشته شدن ابوبکر بغدادی توسط دونالد ترامپ رئیسجمهور آمریکا، خبر کشته شدن مرد شماره دو داعش نیز اعلام شد؛ امروز نیز اعلام شد که آمریکا شخص شماره سه این گروه تروریستی را تحت پیگرد قرار داده و از مکان او اطلاع دارد.

ترکیه اما به نوبه خود و همزمان با 'پیروزیهای ترامپ'!! نیز از بازداشت همسر ابوبکر بغدادی و خواهرش 'رسمیه عواد' و دامادش که در شهر عزاز در شمال سوریه به عنوان پناهنده زندگی می کردند، خبر داد!!

نکته قابل توجه آن است که سقوط دراماتیکی مزدوران ائتلاف آمریکایی، فقط به بخش نظامی داعش محصور نشد بلکه بخش 'انسانی'!! داعش را نیز در برگرفت، برخی از خبرگزارها خبر کشته شدن 'جیمز میزوریه' بنیانگذار گروه موسوم به "کلاه سفیدها" که یک افسر استخباراتی سابق انگلیسی است، منتشر کردند.

آنچه که همه می دانند آن است که 'کلاه سفیدها' که در سال 2013 تحت نظارت سازمان اطلاعات آمریکایی انگلیسی اسراییلی ترکیه ای تاسیس شد، از گروهی از عناصر تروریستی تکفیری وهابی تشکیل شده که به فعالیت در زمینه انسانی تظاهر می کنند و از یک پوشش رسانه ای گسترده برخوردار بودند؛ حتی 'نمایش های' آنها که در سوریه مستند سازی می شد، جوایزی در جشنواره های بزرگ دریافت کرد. اما پس از پایان ماموریت پلید آنها در سوریه و برملا شدن نقش واقعی آنها، به رژیم صهیونیستی و امریکا وشماری از کشورهای غربی اعزام شدند.

نکته قابل توجه دیگر آن است که تمام عملیات قتل و بازداشت در مناطقی صورت گرفت که تحت کنترل ترکیه و ائتلاف بین المللی ضد 'داعش' بود!! حتی 'میزوریه' نیروی اطلاعاتی انگلیس نیز در استانبول کشته شد؛ و این امر مهر تایید بر این امر است که 'حال که مناطق استقرار تروریست‌ها و تکفیری ها در سوریه روز به روز کوچکتر می شود، تمام مزدوران هرچه سریعتر می بایست حذف شوند قبل از آنکه رازهای این توطئه بزرگ که در واشنگتن و آنکارا و تل آویو و ریاض طراحی شده بود، برملا شود'.

پربیننده ترین خبرها