در پی مدیریت اصلاح قیمت بنزین؛

منتظری: با اخلال گران برخورد جدی می‌کنیم

شنبه 25 آبان 1398 - 16:53

دادستان کل کشور با اشاره به مدیریت اصلاح قیمت بنزین گفت: با اخلالگرانی که قصد سوء استفاده از این موضوع را دارند، به طور جدی برخورد خواهیم کرد.

العالم _ ایران / سیاسی

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در گفتگوی تلویزیونی با خبر سراسری شبکه یک سیما گفت: در پی مدیریت اصلاح قیمت بنزین که از سوی دولت و بر اساس قانون و کار‌های کارشناسی و برای رفاه حال عمومی صورت گرفته است، متاسفانه عده‌ای سوء استفاده گر که قصد برهم زدن نظم عمومی را دارند، مشکلاتی را برای مردم رقم زده اند.

وی تاکید کرد: مردم خطِ خودشان را از عده‌ای که به هر طریق ضدیت خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران نمایان می‌کنند، جدا خواهند کرد.

منتظری گفت: قطعا مردم از این شرایط به وجود آمده توسط اخلالگران و سوء استفاده گران، ناراضی هستند و به موجب قانون، انجام این فعالیت‌ها جرم تلقی می‌شود و نیرو‌های قضایی و انتظامی طبق قانون با خاطیان به طور جدی برخورد می‌کنند.

دادستان کل کشور افزود: البته ما معتقدیم که خود مردم اجازه نخواهند داد از شرایط مدیریت جدید مصرف سوخت، سوء استفاده‌هایی صورت گیرد؛ زیرا درآمد حاصل از مدیریت مصرف سوخت نصیب خود مردم می‌شود و به صورت کمک و مساعدت تقدیم آن‌ها خواهد شد.

منتظری تاکید کرد: به اخلالگرانی که البته ریشه آن‌ها در خارج از کشور است و با استفاده از فضای مجازی قصد تحریک مردم را دارند، اخطار می‌دهم که مردم با فعالیت آن‌ها تحریک نمی‌شوند و مردم نیز می‌توانند با همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی، تحرک اخلالگران را رفع کنند.

وی گفت: مسئولان هم باید از افزایش قیمت سایر کالا‌ها جلوگیری کنند و اجازه ندهند کسی از این شرایط سوء استفاده کند.

دادستان کل کشور افزود: قوه قضائیه موظف است در چارچوب قانون با اخلالگران مقابله کند و از افزایش بی رویه قیمت دیگر کالا‌ها جلوگیری کنند، زیرا یکی از تکالیف این قوه ایجاد آسایش و آرامش مردم است.

وی گفت: خود مردم بهترین نیرو‌هایی هستند که می‌توانند جلوی اخلالگران را بگیرند و باید سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی نیز برای پیشگیری از گرانی اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرگزاری صداوسیما

پربیننده ترین خبرها