در اجلاس شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی مطرح شد؛

لزوم برملا شدن رابطه تفکر وهابی و اندیشه صهیونیستی

لزوم برملا شدن رابطه تفکر وهابی و اندیشه صهیونیستی
شنبه 25 آبان 1398 - 19:42

نماینده انصارالله یمن بر لزوم آشکار کردن رابطه خیانت آمیز میان تفکر وهابی و اندیشه صهیونیستی تاکید کرد.

العالم - ایران/ سیاسی

آقای همیز در دوازدهمین اجلاس شورای عالی مشورتی مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به مقاومت پنج ساله یمنی‌ها در مقابل تجاوز آل سعود گفت: یمنی‌ها پرچم قرآن را برافراشتند و افق روشنی را گشودند تا با همه مسلمانان ارتباط داشته باشند.

وی هدف تمام تحرکات استکبار را تامین منافع رژیم صهیونیستی دانست و افزود: آنان در پی پاک کردن مسئله فلسطین به نفع این رژیم اشغال گر هستند.

نماینده انصارالله یمن تاکید کرد: برنامه صهیونیست‌ها متناسب با شرایط، مدام تغییر می‌کند پس ما نیز باید تحرکات آنان را دائم رصد و با آن مقابله کنیم البته صهیونیست‌ها در مقابله با جنبش‌های مقاومت اسلامی شکست خوردند.

آقای همیز افزود: رژیم اشغالگر قدس نبرد با گروه‌های مقاومت اسلامی را به عمق سوریه، عراق و یمن کشانده است و کل تحرکات آنان برای استمرار حیات این غده سرطانی است.

وی جنگ در یمن، عراق، لبنان و دیگر کشور‌های اسلامی را جنگ صهیونیستی دانست و تصریح کرد: پروژه امریکایی - صهیونیستی با چهره عربی اجرا می‌شود و گاهی این پروژه با لباس علمای دین ظهور می‌کند که باید برای رسوایی این پروژه تلاش کنیم.

نماینده انصارالله یمن مقاومت مردم این کشور را نمودی از بیداری اسلامی برشمرد و افزود:​ ملت ما را از پنج سال پیش زیر شدید‌ترین فشار‌ها قرار دادند تا از آرمان هایشان برگردند و ارتباط با ایران را قطع کنند به نحوی که تهدید کردند یا رابطه با ایران را قطع کنید یا گرسنگی بکشید.

آقای همیز گفت: آنان ‌می‌خواهند ملت یمن از اصولش دست بکشد و ارتباطش با برادران ایرانی و حزب الله لبنان را قطع کند در حالی که ارتباط با آنان بخشی از باور‌های ماست.

وی با تاکید بر ضرورت مقابله با رژیم صهیونیستی خطاب به حاضران در نشست مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: از شما دعوت می‌کنیم که با قدرت به این مقابله ادامه دهید و از ملت یمن حمایت کنید.

نماینده انصارالله یمن گفت: همانطور که سید حسن نصرالله اعلام کرد ملت یمن با بزرگترین مظلومیت مواجه است با این حال اگر تجاوز علیه یمن شکست بخورد پروژه‌های صهیونیستی تا ۷۰ درصد شکست خورده است.

خبرگزاری صدا و سیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها