بهترین تلفن‌های همراه هوشمند 2019

بهترین تلفن‌های همراه هوشمند 2019
شنبه 2 آذر 1398 - 12:47

وب‌سایت جی‌اس‌ام آرِنا در مطلبی به معرفی بهترین تلفن‌های همراه هوشمند سال 2019 پرداخت.

العالم - فناوری

در مطلب وب‌سایت جی‌اس‌ام آرِنا آمده است: انتخاب بهترین تلفن همراه هوشمند کار آسانی نیست؛ چرا که واژه "بهترین" برای هر فرد ممکن است به شکل متفاوتی معنا شود. برخی دوام باتری را مهمترین عامل انتخاب یک تلفن همراه می‌دانند و برخی کیفیت دوربین و عملکرد پردازنده را مهمتر ارزیابی می‌کنند. به همین دلیل ما در این مطلب می‌کوشیم بهترین تلفن‌های همراه هوشمند سال 2019 را در رده‌های مختلف معرفی کنیم.
بهترین پرچمدار، سامسونگ گلکسی نوت 10 +: نوت 10 + موبایلی است که تقریباً همه چیز دارد؛ کیفیت، صفحه نمایش مثال‌زدنی، ساخت خوب، بدنه زیبا، دوربین قابل اعتنا و یک قلم کاربردی.

بهترین قاتل پرچمدارها، Realme X2 Pro: می‌توانید این گوشی جالب را با یک‌سوم هزینه آی‌فون تهیه کنید. یک صفحه نمایش 90 هرتسی، شارژ سریع و امکانات عکاسی قابل قبول از مزایای این گوشی هستند.

بهترین دوربین، شیائومی Mi Note 10: این گوشی مجموعه‌ای قابل اعتنا از امکانات مرتبط با عکاسی را ارائه می‌دهد. Mi Note 10 بزرگترین و بهترین لنز دوربین را در میان تمامی تلفن‌های همراه عرضه می‌کند (یک لنز 1/1.33" 108 مگا‌پیکسلی ساخت سامسونگ)؛ موضوعی که به تولید عکس‌هایی 27 مگا‌پیکسلی و با‌کیفیت منجر می‌شود.

بهترین موبایل برای بازی، ایسوس ROG Phone II ZS660KL: در این بخش شاهد رقابتی جدی نبودیم چرا که ROG Phone II ZS660KL بدون تردید بهترین موبایل بازی‌محور جهان است. انتخاب قطعات و افزونه‌های جذاب، این تلفن همراه را به بهترین گزینه برای علاقمندان به بازی بدل کرده است.

بهترین عمر باتری، ایسوس Zenfone 6 ZS630KL: این گوشی یک باتری 5000 میلی‌آمپری دارد که آن را به بهترین گزینه در حوزه دوام شارژ تبدیل می‌کند. این موضوع با توجه به پردازنده پرقدرت Snapdragon 855 آن حتی از اهمیت بیشتری نیز برخوردار می‌شود چرا که معمولاً تلفن‌های دارای بهترین پردازنده در صدر جدول عملکرد مطلوب باتری و شارژ قرار نمی‌گیرند.

بهترین موبایل کوچک، شیائومی Mi 9 SE: اگر به دنبال یک تلفن همراه هوشمند کوچک و ارزان‌قیمت در کنار عملکرد مناسب باتری، دوربین و صفحه نمایش هستید، شیائومی Mi 9 SE بدون تردید بهترین گزینه شما خواهد بود.

بهترین از هر لحاظ، OnePlus 7T: این موبایل به اندازه‌ای در بسیاری از حوزه‌ها خوب است که نمی‌توانیم آن را به شما توصیه نکنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها