پیروزی 2 بر 1 استقلال مقابل نساجی مازندران/ استقلال، پرسپولیس را پشت سرگذاشت+ جدول امتیازات تیم های لیگ برتری

پیروزی 2 بر 1 استقلال مقابل نساجی مازندران/ استقلال، پرسپولیس را پشت سرگذاشت+ جدول امتیازات تیم های لیگ برتری
دوشنبه 4 آذر 1398 - 17:42

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با پیروزی آبی‌پوشان پایان رسید.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران در چارچوب بازی های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان آبی ها با نتیجه 2 بر 1 برنده این بازی شدند.

استقلال با این برد در جایگاه سوم جدول لیگ برتر و بالاتر از پرسپولیس قرار گرفت.

علی کریمی (33) و مهدی قائدی (50) زننده گل‌های استقلال بودند. محمد عباس‌زاده نیز دقیقه 61 یکی از گل‌های خورده نساجی را جبران کرد.

شاگردان استراماچونی با این پیروزی 21 امتیازی شده و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کردند. نساجی نیز با همان 11 امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند. استقلال با هشتمین برد پیاپی خود از پرسپولیس عبور کرد و بعد از بیش از 1300 روز بالاتر از سرخپوشان در جدول رده‌بندی ایستاد. آبی‌پوشان شنبه هفته آینده در اصفهان با سپاهان بازی می‌کنند و در هفته سیزدهم نیز در ورزشگاه آزادی باید به دیدار شهر خودرو بروند.

ترکیب نساجی مازندران

علیرضا حقیقی- رضا علیاری، مجتبی بیژن،‌ مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، علی اصغر عاشوری، رضا دهقانی، حسن جعفری، حامد شیری، سید محمد میری، محمد عباس‌زاده

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته

سرمربی: آندره‌آ استراماچونی

پربیننده ترین خبرها