لیگ قهرمانان اروپا؛

صعود رئال، برتری یوونتوس و جشنواره گل بایرن مونیخ

صعود رئال، برتری یوونتوس و جشنواره گل بایرن مونیخ
چهارشنبه 6 آذر 1398 - 05:42

هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود رئال‌مادرید به مرحله حذفی با وجود توقف خانگی برابر پاری‌سن‌ژرمن، برتری یوونتوس و جشنواره گل بایرن‌مونیخ آغاز شد.

العالم-اروپا

هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز به کار کرد.

از گروه نخست، رئال در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» برابر پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفت و در حالی‌که تا دقیقه هشتاد با ۲ گل پیش بود در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

پاریسی‌ها که از قبل صعود خود را قطعی کرده بودند با این تساوی به امتیاز ۱۳ رسیده و رئال نیز با هشت امتیاز به‌عنوان تیم دوم و در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، صعودش را مسجل کرد.

«کریم بنزما» در دقیقه ۱۷ گل نخست مادریدی را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۴۴، پاریسی‌ها صاحب پنالتی شدند و داور «تیبو کورتوآ» دروازه‌بان رئال را از زمین اخراج کرد، اما با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی مشخص شد که قبل از آن بازیکن میهمان مرتکب خطا شده و داور، پنالتی و کارت قرمز را پس گرفت تا رئال نجات پیدا کند.

«بنزما» که فصل درخشانی را در خط حمله رئال تجربه می‌کند در دقیقه ۷۹ با ضربه سر، دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند، اما یک دقیقه پس از آن اشتباه عجیب «رافائل واران» سبب شد تا «کیلین امباپه» به‌راحتی یکی از گل‌های خورده میهمان را جبران کند.

در دقیقه ۸۳ کار تیمی زیبای بازیکنان میهمان با شوت سنگین «پابلو سارابیا» همراه شد تا کار با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

از گروه دوم، بایرن‌مونیخ در زمین تیم ستاره سرخ به برتری قاطع ۶ بر صفر رسید که چهار گل را «رابرت لواندوفسکی» به نام خود ثبت کرد.

در دیگر دیدار، تاتنهام در خانه خود و با هدایت «خوزه مورینیو» در حالی‌که با دو گل از المپیاکو عقب بود در نهایت به پیروزی چهار بر دو رسید تا همراه با بایرن مونیخ راهی مرحله بعدی شود.

همچنین از گروه چهارم، یوونتوس که صعودش را از قبل مسجل کرده بود در خانه خود با تک گل تماشایی «پائولو دیبالا» موفق به شکست اتلتیکومادرید شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها