جهاد اسلامی خواستار وحدت و ادامه مقاومت شد

جهاد اسلامی خواستار وحدت و ادامه مقاومت شد
پنج‌شنبه 7 آذر 1398 - 17:26

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی و افزایش شهرک‌سازی، خواستار ادامه مقاومت مقابل این رژیم و وحدت ملی در فلسطین شد.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه خواستار وحدت ملی و ادامه مقاومت مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش فلسطین الیوم، این جنبش با اشاره به شهادت «محمد النواجعه» از شهروندان فلسطینی اهل شهر الخلیل در کرانه باختری، آن را «دلیلی برای تروریسم و نفوذ بی‌سابقه این رژیم و شهرکنشینانش در زندگی ملت فلسطین» دانست و تأکید کرد که «مقاومت مقابل اشغالگران باید ادامه یابد».

مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی خواستار «وحدت ملی» و بازیابی آن در فلسطین شد و گفت، شهادت این شهروند فلسطینی با اقدام این رژیم در تخریب خانه فلسطینی‌ها در بیت‌کاحل در الخلیل و سراسر کرانه باختری همزمان شده تا جوانان فلسیطینی را از ادامه مقاومت و مقابله با «تروریسم صهیونیستی» بازدارد.

النواجعه پس از آن شهید شد که خودرو او مورد حمله یک بلدوزر اسرائیلی در منطقه «فرش الهوا» قرار گرفت و پسرش نیز مجروح شد. النواجعه اهل شهر یطا در استان الخلیل بود.

سخنگوی جهاد اسلامی همچنین گفت که این اقدامات رژیم صهیونیستی «نمی‌تواند روحیه مقاومت و ایستادگی» مردم فلسطین را بشکند بلکه انگیزه‌ای خواهد شد برای انتفاضه در مقابل روی «اشغالگران جنایتکار».

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها