آیت‌الله سیستانی: معترضان صف خود را از آشوبگران جدا کنند/ دشمنان درصدد بازگشت دیکتاتوری به عراق هستند

آیت‌الله سیستانی: معترضان صف خود را از آشوبگران جدا کنند/ دشمنان درصدد بازگشت دیکتاتوری به عراق هستند
جمعه 8 آذر 1398 - 13:17

نماینده آیت‌الله سیستانی مرجعیت عالی عراق امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدس کربلا، ضمن بیان حرمت خون معترضان در اعتراضات مسالمت آمیز، از آنها خواست تا صف خود را از آشوبگران جدا کنند و فضا را برای سوء استفاده خرابکاران و اغتشاشگران فراهم نکنند.

العالم-عراق

نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرد: با توجه به شرایط سختی که کشور طی دو ماه اخیر شاهد آن است، پارلمان عراق که دولت کنونی از دل آن برخاسته باید در اختیارات خود بازنگری کند و در راستای حفاظت از خون مردم و مصلحت ملت عراق قدم بردارد و از ادامه درگیری ها و خشونت ها جلوگیری کند.

در بیانیه ای که احمد الصافي نماینده مرجعیت در کربلا از سوی آیت الله سیستانی قرائت کرد بر لزوم اتخاذ قوانین شفاف انتخاباتی در راستای رضایت مردم و فراهم کردن انتخابات آزاد و شفاف تاکید و تصریح کرد به تعویق انداختن این روند که راه مناسبی برای برون رفت از بحران کنونی است، هزینه های سنگینی را دوش کشور می گذارد و در نهایت همه را پشیمان می سازد.

وی افزود: دشمنان به همراه ایادی و ابزارهای خود برای ایجاد آشوب و جنگ داخلی و بازگشت دیکتاتوری برنامه‌ریزی می‌کنند و همه باید همکاری کنند تا این فرصت برای دشمنان فراهم نشود.

پربیننده ترین خبرها