مشارکت فرمانده پلیس نجف در فراخوان شستشوی خیابان‌های نجف + عکس

مشارکت فرمانده پلیس نجف در فراخوان شستشوی خیابان‌های نجف + عکس
سه شنبه 12 آذر 1398 - 20:57

فرمانده پلیس نجف بر استقرار نیروهای امنیتی نزدیک منطقه "مجسرات ثوره العشرین" نظارت کرده و در شست و شوی خیابانهای این منطقه به همراه شماری از تظاهرکنندگان و شخصیتهای برجسته نجف و نیز شهروندان شرکت کرد.

العالم ـ عراق

سرلشکر غانم محمد جعفر الحسینی فرمانده پلیس استان نجف اشرف علاوه بر نظارت بر استقرار نیروهای امنیتی در منطقه مجسرات ثوره العشرین، در تامین امنیت تظاهرکنندگان و نیز مرقد سید محمد باقر حکیم مشارکت کرد.

مرکز فرماندهی پلیس نجف تاکید کرد که الحسینی در اقدامی میهنی در فراخوان شستشوی شهر نجف و شستن خیابانهای آن در اطراف منطقه مجسرات ثوره العشرین، به همراه شماری از مدیران و افسران و نیز شخصیتهای سرشناس استان و نیز تظاهرکنندگان مشارکت کرد. این اقدام در راستای حمایت از تظاهرکنندگان در این منطقه و نیز استقرار نیروهای امنیتی به منظور حفظ امنیت مرقد سید محمد باقر حکیم و جلوگیری از وقوع درگیری ها و کشتارها در استان است.

مرکز فرماندهی پلیس نجف همچنین خاطرنشان کرد: شخصیتهای سرشناس نجف اشرف از فرمانده پلیس به خاطر تلاشهای انساندوستانه اش و نیز نقشش در خدمت به شهر امام علی علیه السلام و حفظ امنیت و صلح تشکر و قدردانی کردند.

پربیننده ترین خبرها