احتمال عرضه آیفون کاملاً بی‌سیم و بدون پورت لایتنینگ در سال 2021

احتمال عرضه آیفون کاملاً بی‌سیم و بدون پورت لایتنینگ در سال 2021
جمعه 15 آذر 1398 - 13:23

تحلیلگر محصولات اپل با نام Kuo معتقد است یک آیفون پیش‌رفته کاملاً بی‌سیم و فاقد کابل و پورت لایتنینگ در نیمه دوم سال 2021 روانه بازار خواهد شد.

العالم- فناوری
به نوشته وب‌سایت جی‌اس‌ام آرِنا، تحلیلگر Kuo که سابقه درخشانی در پیش‌بینی چگونگی عرضه محصولات شرکت اپل دارد در جدیدترین ارزیابی خود، امکان عرضه یک گوشی آیفون پیش‌رفته بی‌سیم و بدون پورت لایتنینگ را در نیمه دوم سال 2021 مطرح کرده است.
مدت‌ها بود پیش‌بینی می‌شد اپل قصد دارد از پورت USB-C به جای پورت لایتنینگ در گوشی‌های آیفون استفاده کند؛ اما به نظر می‌رسد اپل قصد داشته باشد دست‌کم در پیش‌رفته‌ترین پرچمدار خود، پورت را به طور کامل حذف کند.
Kuo همچنین معتقد است اپل در سال 2020، 5 آیفون را روانه بازار خواهد کرد: 1 آیفون 6.7 اینچی پرچمدار، دو آیفون 6.1 اینچی (یک پرچمدار و یک میان‌رده)، یک آیفون 5.4 اینچی میان‌رده، و یک آیفون جدید از رده خانواده آیفون SE. به نظر می‌رسد تمامی این آیفون‌ها -- احتمالاً بجز آیفون SE, به فناوری ارتباطی 5G مجهز باشند.
گفته می‌شود آیفون SE جدید صفحه نمایشی 4.7 اینچی، یک دوربین تک‌لنزی و طرحی شبیه به آیفون 8 خواهد داشت و در نیمه نخست سال 2020 روانه بازار خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها