دریادار سیاری خواستار توجه بیشتر به ارتش در حوزه فرهنگ و ورزش شد

دریادار سیاری خواستار توجه بیشتر به ارتش در حوزه فرهنگ و ورزش شد
دوشنبه 18 آذر 1398 - 20:41

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: معاون هماهنگ‌کننده ارتش در نشست این کمیسیون خواستار حضور ارتش در شورای عالی فضای مجازی شد و بر توجه به ارتش به ویژه در حوزه فرهنگ و ورزش تأکید کرد.

العالم - ایران / سیاسی

سیده‌فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش و معاونان وی در کمیسیون حاضر شدند و ایشان گزارشی را از اقدامات ارتش و وضعیت بودجه‌ای آن به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه دریادار سیاری عنوان کرد که زیرساخت‌های ارتش مربوط به 50 سال قبل است و نیاز به بازسازی دارد و از سوی دیگر ما با مشکلات مختلفی در حوزه نیروی انسانی، مسائل معیشتی نیروها و ... مواجهیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: دریادار سیاری تأکید کرد که ما با کمبود نیروی انسانی (حدود 75 هزار نفر) مواجهیم و دیگر اینکه بودجه ما در حوزه مسائل فرهنگی و ورزشی بسیار ناچیز است و در حوزه مسائل عقیدتی نیز سرانه هر نفر در سال 7 هزار تومان است.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود که بودجه ما برای تأمین غذای نیروها به ازای هر فرد در ماه 250 هزار تومان است و به طور کل با محدودیت‌هایی در این حوزه‌ها مواجه هستیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: معاون هماهنگ‌کننده ارتش همچنین در این جلسه خواستار حضور ارتش در شورای عالی فضای مجازی شد و به توجه به ارتش به ویژه در حوزه فرهنگ و ورزش تأکید کرد.

وی در پایان گفت: البته بودجه‌ به ارتش تخصیص پیدا می‌کند، اما از خزانه اعتبارات تخصیص نمی‌یابد پس بنا بر این شد که در اصلاح ساختار بودجه این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها