الوفاق: دعوت از خاخام صهیونیست به بحرین اقدامی خصمانه و تحریک‌آمیز است

الوفاق: دعوت از خاخام صهیونیست به بحرین اقدامی خصمانه و تحریک‌آمیز است
چهارشنبه 20 آذر 1398 - 18:22

جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» بحرین سفر خاخام ارشد رژیم صهیونیستی به این کشور و شرکت در کنفرانسی در منامه را محکوم کرد.

العالم - بحرین

جمعیت ملی-اسلامی«الوفاق» بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد که دعوت از «شلومو عمار» خاخام ارشد اسرائیلی برای شرکت در کنفرانسی در بحرین «موضعی خصمانه و تحریک‌آمیز برای ملت بحرین و ملت‌های عربی و اسلامی است.»

در این بیانیه آمده است که «بحرینی‌ها روز دوشنبه با مشاهده تصاویر خاخام اسرائیلی در بحرین و حضور در فعالیت‌های صوری که رژیم بحرین برای ترمیم چهره خونین خود در برابر جهان برپا می‌کند، غافلگیر شدند.»

طبق گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، در این بیانیه اشاره شده است که موضع اقشار مختلف ملت بحرین مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و برنامه‌های تبلیغاتی است که به ضرر ارزش‌ها و مواضع ملت بحرین است.

الوفاق همچنین از نظام بحرین خواست تا این اقدامات تحریک‌آمیز را متوقف کرده و دست از پروژه‌های عادی‌سازی روابط و خیانت به ملت بردارد.

این جمعیت معارض بحرینی افزود: «سخن گفتن درباره طرح‌های مسامحه و همزیستی دروغی بیش نیست چرا که حوادث و واقعیت‌ها گویای آن است.»

پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» روز دوشنبه در خبری فاش کرد که «شلومو عمار» خاخام اعظم قدس در سفری کم سابقه‌ای به بحرین رفته و در آنجا با پادشاه این کشور دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، او در این سفر با رهبران مذهبی از کشورهایی نظیر قطر،‌ کویت، اردن، لبنان، مصر،‌ روسیه،‌ آمریکا، ایتالیا،‌ هند و تایلند نیز دیدار داشت.

فارس

پربیننده ترین خبرها