برد پرسپولیس در قیقه ۹۵ / طلسم جم شکسته شد/ سرخپوشان به طور موقت صدر جدول را تسخیر کردند

برد پرسپولیس در قیقه ۹۵ / طلسم جم شکسته شد/ سرخپوشان به طور موقت صدر جدول را تسخیر کردند
پنج‌شنبه 28 آذر 1398 - 17:56

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که عملکرد قابل قبولی نداشت با گل دقیقه ۹۵ «مهدی ترابی» برابر پارس جنوبی به برتری یک بر صفر دست یافت.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

مصاف تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری شاگردان کالدرون و تک گل مهدی ترابی در دقیقه ۵+۹۰ به پایان رسید.

با این پیروزی طلسم نباختن‌های پارس جنوبی در جم شکسته شد.

بازی در حالی آغاز شد که «فراز کمالوند» از هدایت پارس‌جنوبی کناره‌گیری کرده و نیمکت این تیم وضعیت مشخصی ندارد.

نخستین فرصت مناسب در دقیقه دوازدهم ایجاد شد که ضربه «محمدحسین کنعانی‌زادگان» را دروازه‌بان برزیلی میزبان به خوبی دفع کرد.

پرسپولیس روند بازی را در اختیار داشت و با حملات متعدد درپی رسیدن به گل بود.

بازیکنان پارس جنوبی هم در ضد حملات خطرناک نشان می‌دادند و در دقیقه ۲۸ مهاجمان این تیم ۲ مرتبه متوالی در محوطه جریمه میهمان سرنگون شدند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در نهایت نیمه نخست این دیدار که با اشتباهات متوالی بازیکنان گِره خورده بود با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

در ابتدای نیمه دوم، «علی علیپور» جانشین «مهدی عبدی» شد و در دقیقه ۵۲ پاس خوب «مهدی ترابی» رسید که این مهاجم نتوانست گلزنی کند.

در دقیقه ۶۲ داور با تصمیمی عجیب برای پرسپولیس پنالتی اعلام کرد که داور پشت دروازه به موقع وارد عمل شد و این پنالتی را برگرداند.

هرچند کالدرون تغییراتی هجومی در ترکیب تیمش انجام داد، اما پرسپولیس برنامه و تاکتیک خاصی برای ایجاد موقعیت گلزنی نداشت.

در دقیقه ۸۵ «مگنوباتیستا» بازیکن برزیلی پارس‌جنوبی از زمین اخراج شد.

در دقیقه ۹۵ «مهدی ترابی» ستاره این هفته‌های پرسپولیس در محوطه جریمه میزبان صاحب توپ شد و با ضربه‌ای مهار نشدنی تور دروازه پارس‌جنوبی را فرو ریخت تا پرسپولیس در روزی که تاکتیک خاصی نداشت به برتری دست یابد.

پرسپولیس با این دیدار، ۳۱ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد تا همچنان مدعی باقی بماند و پارس‌جنوبی هم در امتیاز ۱۱ ماندگار شد.

ترکیب پارس‌جنوبی

فرنادو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، نیما انتظاری، محمود شفیعی، پوریا آریاکیا، مگنو باتیستا، محمد نوری(احمد بهاروندی)، متین کریم‌زاده (ایمان باصفا)، شهرام گودرزی و رضا خالقی فر

ترکیب پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه (فرشاد احمدزاده)، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری (سیامک نعمتی) و مهدی عبدی (علی علیپور)

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها