هواشناسی اعلام کرد؛

بارندگی از پنجشنبه/ هوا آلوده‌تر می‌شود

بارندگی از پنجشنبه/ هوا آلوده‌تر می‌شود
دوشنبه 2 دی 1398 - 11:58

سازمان هواشناسی اعلام کرده آلودگی هوا تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت اما از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور انتظار می‌رود شرایط بهبود پیدا کند.

العالم - ایران

معصومه احمدی کارشناس هواشناسی اعلام کرد: پایداری جوی و به دنبال آن افزایش غلظت آلاینده‌ها و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت اما از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور انتظار می‌رود بهبود شرایط را شاهد باشیم.

احمدی افزود: بارندگی‌ها ابتدا در غرب و شمال غرب کشور از چهارشنبه شب و طی روز پنج شنبه آغاز می‌شود و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش‌ها به شکل برف خواهد بود. سپس به تدریج به ترتیب به مناطق مرکزی تر از جمله سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران قزوین و البرز هم می‌رسد، هرچند هسته اصلی بارش‌ها در غرب کشور است اما بارندگی با شدت کمتر در مناطق مرکزی تر از جمله تهران هم اتفاق می‌افتد.

وی تاکید کرد: از نظر شدت بارش اخطار و هشدار برای غرب کشور صادر شده است اما در پایتخت بارش‌ها برای روز پنجشنبه و جمعه انتظار می‌رود که البته خیلی هم شدید نیست اما شرایط را بهبود می‌بخشد.

احمدی تاکید کرد: شرایط دمایی طی روزهای پیش رو افزایشی است تا با ورود سامانه بارشی به خصوص در سواحل شمالی کشور روند معکوس شود.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها