راهپیمایی های بازگشت ماهانه و در مناسبت ملی برگزار خواهد شد

راهپیمایی های بازگشت ماهانه و در مناسبت ملی برگزار خواهد شد
پنج‌شنبه 5 دی 1398 - 18:53

هیئت ملی راهپیمایی های بازگشت و شکست محاصره امروز پنجشنبه اعلام کرد که این راهپیمایی ها ماهانه و در مناسبت های ملی برگزار خواهد شد.

العالم_ فلسطین اشغالی

«راهپیمایی بازگشت از زمان آغازش به اهداف و دستاوردهای زیادی رسیده که در رأس آن احیای حق بازگشت بوده است. این راهپیمایی‌ها در مقابل معامله قرن شوم ایستاد و محیط سیاسی مناسب برای شکست این طرح را ایجاد کرد، طرحی که دنبال نابودی مسأله فلسطین بود».

کمیته مذکور سپس به برگزاری راهپیمایی بازگشت در جمعه (فردا) با عنوان «دما الشهدا ترسم طریق الحریه» (خون شهدا مسیر آزادی را ترسیم می‌کند) فراخواند.

در ادامه این کنفرانس خبری کمیته راهپیمایی بازگشت اعلام کرد، در سال ۲۰۲۰ راهپیمایی‌های بازگشت به صورت ماهانه بعلاوه روزهایی با مناسبت‌های خاص برگزار خواهد شد. آغاز این راهپیمایی‌ها ۳۰/۳/۲۰۲۰ همزمان با روز زمین و سالگرد شروع تظاهرات بازگشت است.

کمیته مذکور سپس بر مردمی و مسالمت‌آمیز بودن راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق اهداف تأکید کرد و افزود، کمیته ملی راهپیمایی بازگشت مستند کردن جنایت‌های صهیونیستی علیه شرکت‌کنندگان بی دفاع در این تظاهرات را به عهده کمیته‌های قانونی گذاشته تا به دیوان کیفری بین المللی ارائه شود.

پربیننده ترین خبرها