سردار شریف: بهبود وضعیت معیشتی مردم به پایداری امنیت کمک می‌کند

سردار شریف: بهبود وضعیت معیشتی مردم به پایداری امنیت کمک می‌کند
دوشنبه 9 دی 1398 - 14:33

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران گفت: بهبود وضعیت معیشتی مردم به پایداری امنیت کمک می‌کند و به همین دلیل باید مسوولان در این زمینه تلاش دو چندان داشته باشند تا با حل مشکلات معیشتی، مانع سوء استفاده دشمنان شویم.

العالم - ایران / سیاسی

سردار رمضان شریف روز دوشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان ۹ دی در مسجد انقلاب بجنورد گفت: دشمن همواره در حال توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی است که فتنه سال ۸۸ یکی از توطئه های خطرناک آنان بود.

سخنگوی سپاه پاسداران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ظرفیت های زیادی در حوزه تکنولوژی و فناوری علمی ایجاد شده که تقویت سیستم دفاعی کشور یکی از دستاورهای نظام در عرصه بازدارندگی است.

وی افزود: همان گونه که تقویت حوزه دفاعی و امنیتی در سایه تحریم ها و فشارها شدنی است، بدون شک شکوفایی رونق تولید و اشتغال برای جوانان نیز دست یافتنی است.

سردار شریف اظهار داشت: دشمن در ۴۰ سال تلاش کرده تا در حوزه اقتصادی و سازندگی کشور را با چالش های مواجه کند اما، به نتیجه دلخواه خود نرسید.

وی گفت: همان گونه که آمریکایی ها صادرات بنزین و نفت را به اروپا ممنوع کردند اما، قرارگاه خاتم النبیاء (ص) سپاه برای نخستین بار با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس این حربه را از دشمن گرفت و نه تنها به توانایی تولید بنزین در داخل دست یافت بلکه به جمع صادرکنندگان این سوخت پیوست.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه نباید بستر لازم را برای حضور دشمنان در عرصه اقتصاد فراهم کنیم، گفت: اگر با عزم و اراده جهادی وارد عرصه های اقتصادی شویم، به طور قطع این تهدیدها و فشارها در حوزه اقتصاد هم به فرصت پایدار تبدیل خواهد شد.

وی گفت: همانطور که ملت در حوزه دفاع و امنیت، الهام بخش و الگوی کشورهای اسلام شده است در حوزه اقتصادی و رفاه هم برای سایر کشورهای اسلامی الگو خواهد شد به تعبیر دیگر دستیابی به شکوفایی رونق تولید و اقتصاد دور از دسترس نیست.

سخنگوی سپاه خاطر نشان کرد: دشمن هیچ قدرتی برای ایجاد فتنه در کشور ندارد اما درصدد است در هر فرصتی همانند انتخابات یا اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت وارد عرصه شود و از آن بهره برداری کند.

سردار شریف گام دوم انقلاب را گام پیروزهای پی درپی ملت ایران و شکست های مکرر دشمنان دانست و گفت: آنها در پی نقاط ضعف ما هستند تا در کوتاه ترین فرصت ضربه را وارد کنند، به گونه ای که انتظار تکرار سناریوی لبنان و سوریه را در ایران داشتند که با درایت رهبری و حضور هشیارنه مردم، این فتنه را نیز پشت سر گذاشتیم.

راهپیمایی ۹ دی مردم بجنورد در مسیر میدان شهید این شهر تا مسجد انقلاب برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها