خانوارهایی که این ماه دو یارانه می گیرند/ دومین مرحله کمک‌های معیشتی، فرداشب واریز می شود

خانوارهایی که این ماه دو یارانه می گیرند/ دومین مرحله کمک‌های معیشتی، فرداشب واریز می شود
دوشنبه 9 دی 1398 - 16:13

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد که ۴۱۹ هزار خانوار به فهرست دریافت کنندگان یارانه معیشتی اضافه شده و این گروه فردا شب حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را دریافت خواهند کرد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

بنابر اعلام روابط عمومي و امور بين الملل سازمان برنامه و بودجه، مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: دومین مرحله ازکمک‌های معیشتی، فرداشب (۱۰دی‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گفته وی پس از اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین،‌ منابع حاصل از اجرای این طرح در قالب کمک معیشتی به صورت منظم و ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
قمصریان افزود: کمک‌های معیشتی به تناسب افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزارتومان، دونفره ۱۰۳هزار تومان، سه نفره ۱۳۸هزارتومان، چهار نفره۱۷۲هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵هزار تومان واریز میشود.
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص اینکه آیا تغییری در سرپرستان خانوار دریافت کننده دومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده اند حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد.

قمصريان همچنين اعلام كرد:‌ يارانه نقدي۴۵هزار و۵۰۰توماني هم مطابق ماه قبل بيستم دي ماه واريز خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها