نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در واکنش به شهادت سردار سلیمانی:

آمریکا بداند انتقام سختی در انتظارش است

آمریکا بداند انتقام سختی در انتظارش است
جمعه 13 دی 1398 - 08:32

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا نشان داد با این اقدامات چند روز اخیر خود که نه تنها حامی تروریست است بلکه خودش تروریست تمام معناست اظهار کرد: آمریکا باید بداند که انتقام سختی در انتظارش است و اینگونه نمی‌تواند این حرکت‌های ددمنشانه را انجام دهد و به سادگی از معرکه خلاصی پیدا کند.

العالم - ایران / سیاسی

"یحیی کمالی‌پور"، ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: به محضر همه جهان اسلام، محور مقاومت، مردم شریف ایران و مقام معظم رهبری شهادت سردار بزرگ اسلام را تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به بیانیه پنتاگون مبنی بر صدور دستور ترور حاج قاسم سلیمانی توسط ترامپ ادامه داد: آمریکا با این اقدام خبیصانه خودش، مرتکب یک جنایت آشکار شد و با این حرکت باقیمانده قوانین بین‌المللی را نقض کرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی حضور سردار اسلام در عراق را یک حضور مستشاری و مشاوره‌ای دانست و بیان کرد: حضور ایشان در عراق به عنوان مستشار برای جلوگیری از تروریسم بود شاید اگر مجاهدت‌های این سردار سپاه اسلام، نبود، همه دنیا به مخاطره می‌افتاد و حرکت‌های جهادگونه ایشان و حشد الشعبی و محور مقاومت باعث شد که جلوی این خطر جدی برای جهان گرفته شود.

وی از مجاهدت ۴۰ ساله سردار سر لشکر حاج قاسم سلیمانی سخن به میان آورد و عنوان کرد: شاید خواست ایشان نیز همین بود که در این مسیر زندگیشان به پایان برسد، ایشان دارای شخصیتی بی‌نظیر، متین، انقلابی، تابع ولایت و رهبری، سرباز بی‌چون و چرایی برای اسلام بود.

کمالی‌پور اظهار کرد: آمریکا این روزها مصتاصل شده و دست به هر اقدامی می‌زند از آن طرف با زدن پایگاه‌های حشدالشعبی ملت عراق را مورد هدف قرار می‌دهد از این طرف این حرکت غیرقانونی را انجام می‌دهد. امروز در نگاه بین‌المللی آمریکا به عنوان ناقض مقررات بین‌المللی و حقوق بشر در دنیا شناخته شده و مطرح است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا نشان داد با این اقدامات چند روز اخیر خود که نه تنها حامی تروریست است بلکه خودش تروریست تمام معناست و آمریکا باید بداند که انتقام سختی در انتظارش است و اینگونه نمی‌تواند این حرکت‌های ددمنشانه را انجام دهد و به سادگی از معرکه خلاصی پیدا کند. آمریکایی ها منتظر یک پاسخ سخت باشند و ان‌شالله ملت‌های مسلمان دنیا این پاسخ را به آمریکا خواهند داد نه کشور ایران و سپاه مقتدر پاسداران ما.

پربیننده ترین خبرها