سپهبد سلیمانی ... هنگامی که شجاعت در یک مرد ترجمه می شود

سپهبد سلیمانی ... هنگامی که شجاعت در یک مرد ترجمه می شود
جمعه 13 دی 1398 - 22:46

با اینکه فاجعه ی شهادت فرمانده سپاه قدس سپهبد قاسم سلیمانی برای محور مقاومت و کلیه آزادگان بسیار دردناک بود و خسارت عظیمی برای تمامی کسانی که ندای آزادی از سلطه آمریکا سر می دهند به شمار می آید، اما نمی شد شهادت مرد شجاعی همچون سردار سلیمانی را جز به دست سرسخت ترین دشمن اسلام تصور کرد.

العالم_تحلیل روز

شهید قاسم سلیمانی انسان معمولی نبود و می شود گفت که شجاعت و عمل و تقوی در یک مرد ترجمه شده بود و قبل از همه اینها دستورات امام حسین(ع) در یک مرد ترجمه شده بود، طی 40 سال گذشته وی مرگ را بدون خستگی تعقیب می کرد و مرگ از وی می گریخت، و هنگامی که به ایشان فرمودند چرا برای انتخابات کاندیدا نمی شوید با یک جمله پاسخ داد: "من کاندیدای گلوله هستم".

هنگامی که سردار سلیمانی درخط مقدم جبهه های مبارزه با داعش و تکفیریها وتروریست ها در عراق و سوریه شرکت می کرد یاران محور مقاومت همیشه نگران سلامت ایشان بودند، وی مردان واقعی را فرماندهی می کرد.

هنگامی که آمریکا به تماشای انتشار فساد مافیاهای خود در سوریا و عراق نشسته بود، وی سرافراز از حضور در سنگرهای عزت و غرور شادمان و خرسند بود.

8 سال عمر جنگ تحمیلی است که صدام مجرم با دستور رهبران آمریکایی خود بر علیه جمهوری اسلامی ایران به پا داشت، جبهه های جنگ همه خانه و زندگیش بود وی پر از جراحت های عمیق شده بود تا جایی که شهید زنده نام گرفت. سردار سلیمانی همیشه با حسرت از شهید نشدنش با همرزمانش سخن می گفت و گاهی به شدت برای این امر می گریست.

مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین و عراق و... قسمت اعظمی از قدرت و اقتدارش را از ایشان می گرفت تا جایی که گروه های مقاومت در جنگ با دشمن صهیونیسم و رهبران آمریکایی و اذنابشان در میان مرتجع عرب شکست ناپذیر تر شده بودند، و این باعث شد تا این ائتلاف شوم بارها برای به قتل رساندن مردی که آنان را ذلیل و خوار کرده و نقشه هایشان را با شکست مواجه کرده، توطئه کنند و آخرین این تلاش ها برای ترور وی نقشه ایی بود که ورازت اطلاعات ایران آن را کشف و خنثی کرد.

هنگامی که وزارت اطلاعات از همدستی چند گروهک بین المللی و محلی برای جاسازی مواد منفجره در تونل الحسینی، محل عبور روزانه سردار سلیمانی در ماه محرم و واقع در نزدیکی منزل پدریشان در استان کرمان خبرداد، اما خداوند خواهان شهادت ایشان به دست مزدوران کوچک امریکا نبود، بلکه خداوند ایشان را سلامت نگاه داشت تا همانند مولا و امامش علی (ع) به دست شرور ترین و مجرم ترین خلق روی زمین به شهادت برسد.

سخت در اشتباهند آنانی که گمان می کنند آمریکا و اسرائیل و اذنابشان با به شهادت رساندن سردار سلیمانی به پیروزی دست یافتند؛ سلیمانی مردی است حسینی و چه بسیارند این مردان به وسعت 1400 سال؛ و حق با کسی است که گفت اسرائیل از به شهادت رساندن دبیر کل پیشین حزب الله سید عباس الموسوی چیزی حاصلش نشد و عربستان سعودی و اذنابش در یمن از به شهادت رساندن شهید حسین حوثی چیزی عادیشان نشد مگر نه اینکه مردان راه حسین جایگزین آنان شدند و دشمن را ذلیل تر از پیش کردند.

پربیننده ترین خبرها