دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با العالم:

وداع با حاج قاسم بسیار سخت و دشوار است/ اهداف سردار در آزادسازی فلسطین را ادامه خواهیم داد

وداع با حاج قاسم بسیار سخت و دشوار است/ اهداف سردار در آزادسازی فلسطین را ادامه خواهیم داد
دوشنبه 16 دی 1398 - 16:56

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی یادآور شد: این تشییع باشکوه و احترام و عزت و عشق مردم به شهید حاج قاسم در این روزها، پیامی به تمام جهانیان است که این امت در تمام نبردهای خود با رژیم اشغالگر و امریکایی ها، نام حاج قاسم به عنوان نمادمبارزه با استکبار را زنده نگه خواهند داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی پس از دیدار با خانواده شهید سلیمانی در گفتگو با شبکه العالم پیرامون نقش سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت و نیز آینده مقاومت پس از ایشان گفت: ما امروز به خانه این شهید بزرگوار آمدیم اما این نخستین بار نیست که به اینجا می آییم؛ پیش از این نیز به منزل ایشان آمدیم و حاج قاسم خود از ما استقبال کرده بودند و این امر نشان می دهد که حاج قاسم حتی در خانه خود نیز به حمایت و پشتیبانی و تایید مقاومت می پرداخت. بدون شک امروز روز سخت و دشواری بود. وداع با حاج قاسم بسیار سخت و دشوار است اما در عین حال حامل پیام پیروزی در مقابله با این تجاوزگری بزرگ علیه امت اسلامی است.

وی حضور باشکور مردم ایران، فلسطین، عراق و لبنان در مراسم وداع با سپهبد سلیمانی را نشان دهنده نقش حاج قاسم در حمایت از مقاومت و تایید آن و پیگیری تمام اقدامات آن دانست و افزود: حتی غزه که تحت محاصره است، از این تایید و حمایت خواه به صورت اسلحه و یا پول، که حاج قاسم بر آن نظارت می کرد، بهره می برد.

نخاله افزود: غزه با حضور حاج قاسم سرزنده می شد، امیدواریم بتوانیم به تمام آنچه که حاج قاسم و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت فلسطین تقدیم کردند، وفادار باشیم و امروز گروههای مقاومت به این خانه می آیند تا به این بزرگ مرد اعلام وفاداری کنند و ما در خانه ایشان تاکید می کنیم که پرچمی که ایشان برافراشتند هیچ گاه ساقط نخواهد شد و مقاومت هیچ گاه عقب نشینی نخواهد کرد، و اهداف حاج قاسم در آزادسازی فلسطین را ادامه خواهیم داد تا قدس و مسجد الاقصی را آزاد کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی یادآور شد: این تشییع باشکوه و احترام و عزت و عشق مردم به شهید حاج قاسم در این روزها، پیامی به تمام جهانیان است که این امت در تمام نبردهای خود با رژیم اشغالگر و امریکایی ها، نام حاج قاسم را به عنوان نماد مبارزه با استکبار، زنده خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها