پیام شهروندان قمی به کشورهای عربی و اسلامی + ویدئو

دوشنبه 16 دی 1398 - 20:18

خبرنگار العالم در قم تاکید کرد که بسیاری از مردم این شهر که برای مشارکت در تشییع پیکر سرداران شهید آمده اند، خواهان ارسال پیام خود به کشورهای عربی و اسلامی هستند.

العالم ـ ایران

باسل کعده خبرنگار شبکه العالم در شهر مقدس قم در هنگام پوشش مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران و ابومهدی مهندس معاون رییس هیات حشد الشعبی عراق، تاکید کرد که بسیاری از شرکت کنندگان اصرار می کردند که پیام خود را به کشورهای عربی و اسلامی برسانند.

خبرنگار العالم میکروفون را به سمت یکی از صدها شرکت کننده گرفت و از او خواست تا پیامش را اعلام کند؛ این شهروند ایرانی گفت: ای برادران مسلمان، برادری میان ما و عراقی ها بسیار دیرینه است و خون های پاک شهیدان، برادری ما را مستحکم تر کرد تا دشمن نتواند در میان ما نفوذ پیدا کند و دشمن را از منطقه بیرون کنیم. ترامپ هیچ کاری نمی تواند بکند و بداند که در مقابل قدرت مردم ما، هیچ است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی مهندس معاون رییس هیات حشد الشعبی عراق در یک حمله تجاوزکارانه امریکا به بغداد، به شهادت رسیدند. آمریکا خودروی حامل این دو سردار شهید و همراهان آنها در اطراف فرودگاه بغداد را هدف قرار داد؛ علاوه بر این دو سردار بزرگ، محمد الجابری مسئول تشریفات حشد الشعبی و برخی دیگر از همراهان آنها به شهادت رسیدند. وزارت دفاع آمریکا مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

پربیننده ترین خبرها