در گفتگو با العالم مطرح شد؛

دکتر جبلی: درصورت واکنش آمریکا، اسرائیل در بانک اهداف ایران قرار می گیرد

دکتر جبلی: درصورت واکنش آمریکا، اسرائیل در بانک اهداف ایران قرار می گیرد
چهارشنبه 18 دی 1398 - 09:47

معاون برون مرزی صداوسیما، تاکید کرد بر اساس اظهارات سردار سلامی، هرگونه واکنش آمریکا به پاسخ طبیعی ایران منجر به آن می شود که رژیم صهیونیستی در بانک اهداف ایران قرار بگیرد.

العالم-ایران/سیاسی

"دکتر پیمان جبلی" معاون برون مرزی صداوسیما، در مصاحبه با شبکه العالم با اشاره به حملات انتقامی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق تصریح کرد: این اقدام، ملت ایران را شگفت زده نکرده است و از قبل همه بر لزوم گرفتن انتقام خون شهید سپهبد سلیمانی تاکید داشته اند.

دکتر جبلی در ادامه به نقل از مسئولان تاکید کرد که واکنش ایران تنها به این عملیات محدود نمی شود و این واکنش باید در حد و اندازه جنایت آمریکا باشد.

معاون برون مرزی صداوسیما افزود: آمریکایی ها تصور نمی کردند که ایران این حملات را انجام دهد و تصور می کردند که تهدیدات ایران تنها در حد حرف باقی خواهد ماند اما از این پس باید توقع واکنش های بیش از این را از ایران داشته باشند.

وی در ادامه به اظهارات سردار حسین سلامی ساعاتی پیش از حمله ایران به پایگاههای آمریکایی در عراق اشاره کرد که درصورت واکنش آمریکا به پاسخ طبیعی ایران، تهران به اهدافی که آمریکا بیشتر دوست دارد حمله خواهد کرد.

دکتر جبلی افزود: بر این اساس هرگونه واکنش آمریکا به پاسخ ایران، رژیم صهیونیستی را در بانک اهداف ایران قرار خواهد گرفت.

پربیننده ترین خبرها