دبیرکل نجبا: پاسخی قدرتمند و هماهنگ از سراسر امپراطوری مقاومت به آمریکا می‌دهیم

دبیرکل نجبا: پاسخی قدرتمند و هماهنگ از سراسر امپراطوری مقاومت به آمریکا می‌دهیم
چهارشنبه 18 دی 1398 - 11:25

شیخ "اکرم الکعبی" با تأکید بر ضرورت خروج فوری نظامیان آمریکایی از منطقه، تصریح کرد: پاسخ امپراطوری مقاومت، قدرتمند و هماهنگ خواهد بود و نیروهای مارینز فورا به آشیانه خود بازگردند.

العالم - عراق

به گزارش امروز (چهارشنبه) دفتر نجبا در ایران، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء طی سخنانی با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهادت این فرمانده غیور اسلام، تمام جبهه‌ مقاومت، حامیان دفاع از مظلومین جهان و آزادی‌خواهان مبارز علیه استکبار را عزادار کرد، ولی ما بیدارتر و قوی‌تر می‌شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی "راه" نبود که با شهادت ایشان بسته شود، خاطرنشان ساخت: ایشان یک گفتمان و اندیشه بود که تا آزادی بیت المقدس سینه به سینه منتقل خواهد شد.

وی افزود: تنها دو راه پیش‌روی ملت‌های دنیا وجود دارد؛ یا مقاومت و یا ذلت! ما راه مقاومت را انتخاب کرده‌ایم که در این راه، شهادت سرنوشت بهترین مردان خداست.

دبیرکل نُجَباء تاکید کرد: ایالات‌متحده با ارتکاب خطایی استراتژیک، تحقق وعده الهی را به تعجیل انداخت؛ خطایی که پاسخ آن در کتب درسی دانش آموزان آمریکایی تدریس خواهد شد.

شیخ اکرم الکعبی رژیم تروریست آمریکا را به مرور تاریخ منطقه غرب آسیا دعوت کرد و بیان داشت: امروز دیگر این منطقه زمین امتیازگیری شما نیست؛ امروز معادلات جهانی تغییر کرده و شاهد هژمونی مقاومت در نظم جدید بین‌الملل هستیم.

وی اضافه کرد: خاورمیانه امروز قلمرو امپراطوری مقاومت و پایتخت آن، جمهوری اسلامی ایران است؛ واکنش به عملیات تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد نیز پاسخی سنجیده، قدرتمند و هماهنگ از سراسر این امپراطوری خواهد بود.

فرمانده عالی‌رتبه مقاومت اسلامی عراق به نیروهای "مارینز" ارتش تروریست آمریکا هشدار داد: فوراً به آشیانه بازگشته و به تابوت‌سازی مشغول شوید که‌ "لشکرهای بین‌المللی مقاومت" برای پاسخ کوبنده و مهندسی‌شده به نیروهای تروریستی ایالات‌متحده تشکیل شده‌اند.

شیخ اکرم الکعبی همچنین به ترامپ توصیه کرد: در ادبیات خود در مورد علمدار رشید جبهه مقاومت بازنگری کن و پیش از هرگونه گزافه‌گویی، نقشه‌های نظامی را ببین و از یاد نبر که "عمق استراتژیک" جبهه مقاومت، ۱۲۸ مرتبه طولانی‌تر از عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر پیشرفت تکنیکی، تاکتیکی و لجستیکی مقاومت در صحنه نبرد اظهار داشت: باروت سلاح‌های ما دیگر فشنگ نیست و اکنون گروه‌های مقاومت به پیشرفته‌ترین و هوشمندترین موشک‌های نقطه‌زن مجهز شده‌اند که قادر است در عملیاتی کمتر از یک‌ساعت، به حضور منحوستان در غرب آسیا و حیات مصنوعی رژیم جعلی اسرائیل خاتمه دهد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: نیازی به تصور فردای نابودی این رژیم غاصب نیست؛ ما تصاویر صحرای آتاکاما را سال‌ها قبل میان مردم‌تان منتشر کرده‌ایم و امروز با شهادت حاج قاسم سلیمانی، بسیار نزدیک‌تر به قدس عزیز هستیم.

الکعبی سپس رؤسای اندیشکده‌های مطالعات استراتژیک غرب را مخاطب قرار داد و گفت: ایسم‌های نظری خود را رها کنید و اضمحلال نظم نوین جهانی‌تان را به دقت بنگرید. بدانید و آگاه باشید که "معمای امنیتِ" شما را به "بازی با حاصل‌جمع صفر" تبدیل می‌کنیم و اگر بازنده‌ای برای این بازی متصور باشد، قطع به یقین سربازان عمو سام هستند.

وی تصریح کرد: به خداوند آسمان‌ها و زمین... صبر راهبردی نُجَباء و تمامی‌ گروه‌های مقاومت با یک دستور شکسته خواهد شد و در آن لحظه، حتی توان اندیشیدن به کنش بعدی را نخواهید داشت.

دبیرکل نُجَباء در پایان خاطرنشان ساخت: قسم به خون‌ پاک سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ... ضربه‌ای خواهیم زد که پناهگاه و تنها معبر فرار فرماندهان نظامی‌تان، پنهان شدن زیر شکم چارپایان صحرایی باشد. فراموش نکنید که ما مرد میدان هستیم و دوران بزن در رو به اتمام رسیده است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها