تجمعات مردمی در سوگ جانباختگان هواپیمای بویینگ

تجمعات مردمی در سوگ جانباختگان هواپیمای بویینگ
يکشنبه 22 دی 1398 - 20:20

درحالی که دیشب تجمعاتی دانشجویی درچند دانشگاه تهران و در گرامیداشت یاد جانباختگان سقوط هواپیمای بویینگ به مقصد اوکراین برگزار شد امشب نیز جمعی از مردم درمیدان ازادی تهران  و چند شهر دیگر گرد هم امدند تا یاد ایشان را گرامی دارند.

العالم _ ایران / سیاسی

در تجمعات مردمی یاد شده که مبتنی برفراخوان هایی اعلام شده از دیروز برگزار شد مردم با روشن کردن شمع یاد درگذشتگان در این حادثه جانسوز را گرامی داشتند.

در این میان همچون شب گذشته رسانه های معاند با جمهوری اسلامی سعی می کنند تا این تجمعات را با عناوینی چون بروز بحران در ایران معرفی کنند رسانه های مذکور با انتشار اخبار و گزارش هایی معطوف به درگیری میان مردم و نیروهای امنیتی هم در شب گذشته و هم امروز می کوشند تا اوضاع ایران را ناامن جلوه دهند این درحالی است که هیچ گزارشی درخصوص درگیری میان مردم و نیروهای امنیتی دریافت نشده است و مردم درفضایی کاملا ارام به اعلام همدلی با خانوده های درگذشتگان حادثه بوئینگ مشغول هستند.

لازم به ذکر است در یکی از تجمعات دیشب سفیر انگلیس هم حضور پیدا کرده بود که دستگیر و پس از دقایقی و کشف هویتش آزاد شد اما به دلیل رفتار نامتعارف و حضور در تجمعات غیرقانونی توسط دستیار وزیر امور خارجه و مدیر کل اروپا به وزارت امور خارجه فراخوانده و مراتب اعتراض رسمی ایران به وی و دولتش ابلاغ شد.

پربیننده ترین خبرها