در حاشیه نماز جمعه تهران؛

سردار سلامی: راه عبور از فراز دشمن ایستادگی است

سردار سلامی: راه عبور از فراز دشمن ایستادگی است
جمعه 27 دی 1398 - 18:35

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایستادگی را راه عبور از فراز دشمن دانست و گفت: مسیر مقاومت را به صورت کامل باید طی کنیم.

العالم - ایران / سیاسی

سردار حسین سلامی در حاشیه نماز جمعه امروز تهران گفت: اول از همه به قلب‌های مطمئن و مستحکم نیازمندیم؛ دل های مردم ایران باید آرام، مستحکم و امیدوار باشد.

فرمانده کل سپاه با بیان این که «دشمن را خیلی به عقب بردیم»، اظهار داشت: کشور به یک مرحله از سرافرازی، سربلندی و ثبات رسیده و اکنون به اتحاد نیاز داریم. به این که قلب‌هایمان به هم پیوند خورده و دست هایمان در دست هم باشد نیاز داریم و به سمت آینده حرکت کنیم.

وی با بیان این که «در گذشته نباید متوقف شویم و به امید خدا مسیر مقاومت را به صورت کامل طی کنیم» تصریح کرد: به تجربه های بسیار نزدیک و قوی دریافتیم که راه عبور از فراز دشمن ایستادگی است، اما ایستادگی که در حال حرکت است نه در سکون.

سلامی تاکید کرد: باید رو به جلو حرکت کنیم و ایران را بسازیم و کشور را پیشرفته کنیم و نماد یک کشور درخشان در عالم باشیم.

فرمانده کل سپاه گفت: پیشرفت ایران آرزوی ما است و آن را تعقیب می کنیم و مطمئنم جزو اهدافی است که به زودی به آن دست پیدا می کنیم.

نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور گسترده شهروندان تهرانی و مقامات و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها