برف و سرما آذربایجان‌شرقی را فرا گرفت/ کلیه مدارس تبریز در شیفت صبح تعطیل شد

برف و سرما  آذربایجان‌شرقی را فرا گرفت/ کلیه مدارس تبریز در شیفت صبح تعطیل شد
شنبه 28 دی 1398 - 07:59

مدارس نواحی پنجگانه تبریز به دلیل بارش برف در شیفت صبح روز شنبه ۲۸ دی ماه در کلیه مقاطع تعطیل اعلام شد.

العالم ـ ایران

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرده، به علت بارش برف و برودت هوا امروز شنبه ۲۸ دی ماه ۹۸ کلیه مدارس تبریز در شیفت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

حسین صبور افزود: این تعطیلی فقط شامل نوبت شیفت صبح بوده و شیفت بعد از ظهر متعاقباً اعلام خواهد شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در گفتگو با مهر خاطر نشان کرده، بجز مدارس تبریز مدارس شهرستانهای دیگر استان نیز به شرح زیر تعطیل و یا با تأخیر شروع می‌شود:

منطقه مراغه
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی این منطقه تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

بخش صوفیان
تمامی مدارس بخش رودقات منطقه صوفیان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و سایر مدارس شهری و روستایی صوفیان با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

منطقه چاراویماق
کلیه مدارس روستایی منطقه چاراویماق در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

منطقه سراب
همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی منطقه سراب تعطیل و در شهر سراب مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

بخش نظرکهریزی
مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی بخش نظرکهریزی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

منطقه مرند
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی این منطقه تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

بخش خاروانا
همه مدارس روستایی و شهری در تمامی دوره‌های تحصیلی بخش خاروانا با دو ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

منطقه هشترود
کلیه مدارس روستایی و شهری در تمامی دوره‌های تحصیلی این بخش با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

منطقه عجبشیر و بخش تسوج
مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی منطقه عجبشیر و بخش تسوج تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

منطقه بناب
کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری منطقه بناب در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

منطقه شبستر
مدارس استثنایی، پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل و مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه این منطقه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

بخش تیکمه داش
مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه بخش تیکمه داش با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

آذرشهر و گوگان
مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه آذرشهر و گوگان با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

جلفا
مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی روستایی تعطیل و تمامی مدارس شهری جلفا با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها