برگزاری همایش جهانی مبارزه با امپریالیسم در کارکاس/ رئیس مجلس موسسان ونزوئلا: شهید سلیمانی، شهید راه حق و عدالت است

برگزاری همایش جهانی مبارزه با امپریالیسم در کارکاس/ رئیس مجلس موسسان ونزوئلا: شهید سلیمانی، شهید راه حق و عدالت است
پنج‌شنبه 3 بهمن 1398 - 17:49

همایش جهانی مبارزه با امپریالیسم "برای حیات، حاکمیت و صلح" امروز 2 بهمن با حضور بیش از 890 نماینده از جنبش های اجتماعی، سندیکاهای کارگری، احزاب سیاسی و ... از 51 کشور دنیا از جمله کشورمان در هتل آلبا کاراکاس ونزوئلا شروع بکار کرد.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه خبری العالم این همایش که توسط حزب حاکم"حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا" سازماندهی شده است تا روز جمعه 5 بهمن در کارگروه های متعددی ادامه خواهد داشت.

امروز در مراسم افتتاحیه این همایش که با حضور سفرا و نمایندگان دیپلماتیک از جمله سفرای چین، ایران، سوریه، کوبا، فلسطین، نیکاراگوآ و.... تشکیل گردید؛ آقای دیوسدادو کابیو رئیس مجلس موسسان و معاون حزب سوسیالیست متحد با اشاره به برگزاری نشست اخیر بوگوتا با حضور خوان گوائیدو، مایک پمپئو و ایوان دوکه در اوایل این هفته؛ تاکید نمود نشست یاد شده نه تنها نشست ضد تروریسم نبود بلکه نشست تروریست ها بود و نشست ضد تروریسم واقعی در کاراکاس در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حمله بزدلانه آمریکا به سردار سلیمانی؛ اقدام آمریکا را مصداق تروریسم و شهید سلیمانی را شهید راه حق و عدالت نامید و خواهان ادای احترام جمع به مقام شهید سلیمانی با یک دقیقه تشویق ممتد گردید که مورد استقبال حضار واقع شد و همه به احترام سردار سلیمانی از جا برخاسته و تشویق کردند.

2

دیگر سخنران برنامه افتتاحیه آقای بلال تحسین از سوریه بود که وی نیز مقاومت سوریه و شکست تروریست ها در این کشور را مدیون شهامت و فداکاری شهید سلیمانی و ایران قلمداد نمود و خواهان اتحاد بیش از پیش کشورهای ضد امپریالیست گردید.

شایان ذکر است علی قازان مجری ارشد شبکه العالم نیز به نمایندگی از این شبکه در این همایش شرکت کرد.

پربیننده ترین خبرها