حزب الله: ملت عراق ثابت کرد اشغالگری را بر نمی تابد

حزب الله: ملت عراق ثابت کرد اشغالگری را بر نمی تابد
جمعه 4 بهمن 1398 - 21:36

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن اشاره به حماسه میلیونی مردم عراق علیه اشغالگران اعلام کرد: ملت عراق امروز بار دیگر هرگونه اشغال کشورش توسط آمریکا را رد کرد.

العالم - لبنان

در بیانیه حزب الله آمده است: جمعیت میلیونی که خیابان ها و میدان های بغداد را پر کرده بودند به صراحت اعلام کردند که ملت عراق آزاده و سرافراز هستند که هرگز به اشغال خاک وطن شان رضایت نخواهند داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جمعیت مبارک و وفادار بر وحدت ملت عراق تاکید و ایستادگی یکپارچه خود را در مقابل اشغالگری آمریکا و سلطه جویی هایش را ابراز کردند. موضع گیری های شجاعانه ای که امروز از بغداد به دنیا مخابره شد تعبیر صادقانه ای از حال امت عربی و اسلامی است که توسط اشغالگری آمریکا و تسلط اش بر ثروت های آنها به ستوه آمده است.

حزب الله ابراز امیدواری کرد که راهپیمایی میلیونی مردم عراق شروعی بر تحرکات و تظاهرات سراسری در تمامی کشورهای عربی و اسلامی باشد تا بتوانتد منطقه غرب آسیا را از اشغالگری و اعوان و انصارش رهایی بخشد.

حزب الله در پایان این بیانیه آورده است که ملت بزرگ عراق با تمامی گروه‌های مقاومت و احزاب و جهت گیری های سیاسی مختلف خود به این مسیر بزرگ وفادار خواهند بود و تلاش خواهند کرد که این راهپیمایی را در عرصه عملی اجرا کرده تا عراق آزاد، متحد، عزیز، مستقل و خالی از نیروهای اشغالگر خارجی و تاثیرات آن باشد.

پربیننده ترین خبرها