گزارش مفصل تلوزیون رژیم صهیونیستی از داخل عربستان + فیلم و عکس

شنبه 5 بهمن 1398 - 12:55

شبکه 12 تلوزیون رژیم صهیونیستی که بیشترین مخاطب را در میان شبکه های تلوزیونی این رژیم دارد گزارشی را با عنوان "اسرائیل در عربستان" پخش کرد. در این گزارش خبرنگار این شبکه به چندین شهر در عربستان سفر کرده است.

العالم - عربستان

"انریکی زیمرمن"، خبرنگار این شبکه اسرائیلی آزادانه در خیابان های ریاض، جده و مدینه منوره به گردش درآمده و با مردم درباره مسائل مربوط به صلح و روابط با این رژیم صحبت می کند. البته اکثر مردم حاضر به مصاحبه مفصل با او نمی شوند فقط نظر خود را درباره صلح بیان می کنند. لازم به ذکر است که این خبرنگار هویت اسرائیلی خود را برای مردم فاش نمی کند.

زیمرمن درباره برخی مسائل اجتماعی همچون لباس زنان در اماکن عمومی و حضور برخی از زنان بدون حجاب و بدون همراهی مردان در اجتماع و بدون نظارت شورای امر به معروف – که به دستور محمد بن سلمان از خیابان ها جمع آوری شد – و رانندگی زنان و وضعیت آنها در سواحل و کلوب های شبانه و ورزشگاه ها با مردم گفتگو کرد و در نهایت مدعی شد عربستان "بسته ترین و عجیب ترین کشور دنیا" بود که در دوره بن سلمان از عصر شترسواری به جام جهانی رسید.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی که افتخارش این است که اولین اسرائیلی را وارد عربستان کرده و از درون عربستان درباره این کشور گزارش تهیه کند. این گزارش با تحلیل های "دانی کوشماروف"، مجری این برنامه با پایان می رسد.

وی می گوید که عربستان به رغم اصلاحات و دارایی هایش و ایجاد فضای باز، در سال های اخیر پی در پی شکست خورده است. این کشور در مقابل یمن شکست خود و نتوانست در مقابل موشک هایی که تأسیسات نفتی آن را هدف قرار دادند دفاع کند. در نهایت نیز در مقابل همسایه کوچک خود یعنی قطر به رغم محاصره این کشور، شکست خورد.

پربیننده ترین خبرها