تمدن آمریکا مبتنی بر ویروس است

تمدن آمریکا مبتنی بر ویروس است
شنبه 12 بهمن 1398 - 19:53

دار و دسته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که از نگاه دیپلماتیک اعضای دولت آمریکا نامیده می شوند، همه خط های قرمز انسانیت و اخلاق را زیر پا گذاشته اند و همچون نیاکان خود که بیش از 20 میلیون بومی آمریکا را به خاک و خون کشیده اند، رفتار می کنند تا تمدن آمریکایی را بسازند تمدنی که امروز افسارش به دست یک قلدر احمق بیخودی همچون ترامپ افتاده است.

العالم - کشکول

اگر دیدگاه های نژادپرستانه و شرم آور دار و دستۀ ترامپ را دربارۀ دیگر ملت های جهان خصوصاً مسلمانان و همچنین سیاست ضد انسانی آنها را در چپاول دارایی های روزمینی و زیرزمینی ملت ها نادیده بگیریم، نمی توانیم از اظهارات یکی از مقامات آمریکایی به راحتی بگذریم اظهاراتی که در قالب هیچ یک از اخلاق و ارزش های انسانی پیروان ادیان آسمانی نمی گنجد چه برسد به پیروان مکتب های ساختگی و مردم عادی. زیرا اظهارات این مقام آمریکایی که یکی از اعضای دار و دستۀ فرورفته در باتلاق حیوانیت و توحش ترامپ است، بوی تعفن می دهد و آزاردهنده است.

این مقام آمریکایی همان وزیر بازرگانی "ویلبر راس" است. راس به جای اینکه از آمادگی کشورش برای همکاری در زمینه مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا در چین خبر بدهد، یا حداقل با چین و خانواده های قربانیان ابراز همدردی کند، همچون ارباب احمقش ترامپ اعلام می کند که شیوع ویروس کرونا که به گفته سازمان بهداشت جهانی سراسر جهان را تهدید می کند، به نفع اقتصاد آمریکا است و باعث رونق کسب و کار و افزایش فرصت های شغلی در آمریکا خواهد شد.

ما در برابر این حرص و ولع و خباثت و حیوانیت که فراتر از ددمنشی حیوانات درنده است، فقط می توانیم سکوت کنیم و داوری را به خوانندگان سایت مان واگذار کنیم تا دربارۀ کسانی که خودشان را سران جهان می دانند چون حاکمان قدرتمندترین کشور جهان هستند، بیان کنند.

پربیننده ترین خبرها