زره پوش های آمریکایی در شرق فرات چه می کنند؟

زره پوش های آمریکایی در شرق فرات چه می کنند؟
شنبه 12 بهمن 1398 - 21:32

منابع محلی سوری از حضور 8 زره پوش های آمریکایی در شهرک تل تمر در حومه حسکه خبر داده که وظیفه آنها تحت نظر گرفتن نیروهای روسی و جلوگیری از ورود  آنها به مناطق تحت سیطره واشنگتن است.

العالم - سوریه

به گزارش شبکه خبری العالم به نقل از المیادین، برخی منابع محلی در خصوص جزئیات حضور نیروهای آمریکایی در این منطقه گفته اند که این زره پوش ها فقط به گشت زنی در تل تمر اکتفا نمی کنند بلکه 4 دستگاه آنها به سوی جاده تل تمر – عین عیسی حرکت می کنند که شامل توافق سوچی بین ترکیه و روسیه می شود.

این در حالی است که نیروهای امریکایی از یک هفته قبل گشتی های خود را در سه راهی حطین که حسکه، قامشلی و تل تمر و عامودا را به یکدیگر مرتبط می کند مستقر کرده است تا به نوعی دور مناطق سرشار از نفت و گاز یک خط قرمز رسم کند.

از طرفی دیگر چهارشنبه گذشته شهر حسکه شاهد پرواز گسترده هواپیماها و هلیکوپترهای آمریکایی در این منطقه بود که مشخص شد در حال همراهی یک ستون نظامی ارتش آمریکا هستند که از منطقه غویران در شهر حسکه بازدید می کنند، گفتنی است منطقه غویران محل نگهداری داعشی های زندانی نزد نیروهای قسد است.

به گفته این منابع یک هیئت آمریکایی با زندانیان داعشی دیدار کرده است و مشخص نیست که آیا با خود زندانی خارج کرده اند یا خیر اما پرواز هلیکوپتر وهواپیما همزمان با حضور هیئت آمریکایی ممکن است برای اسکورت فرماندهان مهم داعشی استفاده شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها