واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به اجرای طرح ‌معامله قرن / امت اسلام ‌برای مقابله‌ با توطئه نابودی آرمان فلسطین وارد صحنه شوند‌

واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به اجرای طرح ‌معامله قرن / امت اسلام ‌برای مقابله‌ با توطئه نابودی آرمان فلسطین وارد صحنه شوند‌
يکشنبه 13 بهمن 1398 - 12:59

مرجع تقلید شیعیان با هشدار نسبت به اجرای طرح ننگین معامله قرن گفت: امت اسلام به‌ویژه علما برای مقابله جدی با توطئه نابودی آرمان فلسطین وارد صحنه شوند.

العالم- ایران/ سیاسی

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با جمعی از علمای هندی که در دفتر معظم‌له برگزار شد اظهار داشت: از جمله وظایف علما می‌توان به امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت‌افزایی و بیداری مردم در برابر ظلم و جنایت جبهه استکبار اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان نباید در برابر فتنه دشمنان سکوت کنند، اضافه کرد: دشمنان روز به روز با تجهیزات بیشتر برای جنگ با مسلمانان به میدان می‌آیند، دشمن یک‌لحظه آرام نمی‌گیرد و برنامه اختلاف‌افکنی بین مسلمین را همواره در دستور کار دارد.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: تنها راه مقابله و خنثی کردن کینه دشمنان وحدت مسلمانان است، وظیفه مسلمانان در برابر اتفاقات جهان اسلام بسیار سنگین است.

وی شهادت سردار سلیمانی را موجب وحدت میان مسلمانان جهان دانست و تصریح کرد: حفظ وحدت مسلمانان تنها راه مقابله با دشمنان و جبهه استکبار است که باید به آن توجه داشته باشیم.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: دشمنان به‌دنبال تقسیم سرزمین‌های مسلمانان هستند، باید با حفظ وحدت مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شویم.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها