از ترس موشک های مقاومت؛

رژیم صهیونیستی سامانه «گنبد آهنین» را در جبهه جنوبی مستقر کرد

دوشنبه 14 بهمن 1398
15:08
رژیم صهیونیستی سامانه «گنبد آهنین» را در جبهه جنوبی مستقر کرد رژیم صهیونیستی از ترس حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین اقدام به استقرار سامانه «گنبد آهنین» در جبهه جنوبی کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العهد، رژیم صهیونیستی همچنان از حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین در هراس است.

بر اساس این گزارش، صهیونیستها به تازگی سامانه گنبد آهنین را در جبهه جنوبی مستقر ساخته اند.

رسانه های عربی اعلام کردند که صهیونیست ها از ترس موشک های مقاومت فلسطین اقدام به استقرار سامانه گنبد آهنین در جبهه جنوبی کرده اند.

رسانه های صهیونیست نیز اذعان کرده اند که تل آویو از اصابت موشک های فلسطینیان به عمق مواضع خود در هراس است.

مهر

0% ...

آخرین اخبار

اوج گرفتن جنگ روسیه و اوکراین در سایه بن بست سیاسی


بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵


عراقچی عازم عراق شد


بیانیه اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات


عارف: دستگاه‌های حاکمیتی برای برگزاری آیین وداع و تشییع امام شهید انقلاب در آمادگی کامل هستند


بیانیه "جماعت اسلامی لبنان" در مورد توافق لبنان و رژیم صهیونیستی با میانجیگری آمریکا


نشست مسئولان برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی با عراقچی


وزیر خارجه فردا به عراق سفر می کند


متن کامل توافق سازشکارانه دولت لبنان با رژیم اسرائیل


زمین‌ لرزه نسبتا شدید ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند