رژیم صهیونیستی گازهای سمی ممنوعه را برروی تظاهرکنندگان فلسطینی آزمایش می کند+ ویدیو

سه شنبه 15 بهمن 1398
23:27
خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که رژیم صهیونیستی برای سرکوب تظاهرات مردم فلسطین از خطرناکترین گازهای سمی ممنوعه استفاده و در اصل آن را بر روی مردم فلسطین آزمایش می کند.

العالمفلسطین

به گفته کارشناسان این نوع گازها عوارض منفی زیادی بر سیستم عصبی و سلامت تظاهرکنندگان فلسطینی دارد.

بر اساس این گزارش، تاکنون صدها فلسطینی بر اثر استنشاق این نوع گازها به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز مصدوم شده اند.

جمال جمعه از رهبران حزب مردم فلسطین در این باره به خبرنگار العالم گفت: استفاده مفرط رژیم صهیونیستی از خشونت علیه غیرنظامیان فلسطینی، مانند تیراندازی با گلوله جنگی و آزمایش انواع گازهای سمی بر روی فلسطینیان، جنایت جنگی است.

0% ...

آخرین اخبار

بدون دیپلماسی، زحمات عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست


بررسی ۲۰ سال فعالیت بریکس با حضور کارشناسان بین‌المللی


توضیحات غریب آبادی درباره تفاهمات مذاکرات فنی سوئیس


۶۷ دانش‌آموز فلسطینی اسیر و ۳ شهید، غایبان صندلی‌های امتحان نهایی در کرانه باختری


گفت‌وگوهای سازنده ایران و عمان درباره تنگه هرمز


اژه‌ای: حرف‌هایی که خوشحالی دشمن را به همراه دارد نزنیم


مشاغل تازه زیر سایه جنگ؛ نبرد مردم غزه برای تأمین معاش در میان آوارها


تاکید ایران و روسیه بر خروج فوری نیروهای صهیونیستی از لبنان


اردوغان با پزشکیان درباره مذاکرات ایران-آمریکا


پیش‌بینی‌ها در منطقه... رئیس جمهور ایران فردا به اسلام آباد سفر می‌کند