بالا رفتن آمار خودکشی پزشکان رژیم صهیونیستی + فیلم

جمعه 18 بهمن 1398 - 11:54

بیمارستان "سوروکا"، یکی از شلوغ ترین بیمارستان های رژیم صهیونیستی است که فشار کاری شدیدی بر پزشکان و پرستان وارد می کند تا حدی که کار برخی پزشکان به خودکشی کشیده می شود. این پدیده پس از خودکشی 4 پزشک در ماه های گذشته، دیگر پدیده عجیبی در جامعه صهیونیستی نیست.

العالم - فلسطین اشغالی

کانال 12 تلوزیون رژیم صهیونیستی با بازدید از بیمارستان "سوروکا"، گزارشی از داخل این بیمارستان تهیه کرده و با همکاران پزشکانی که دست به خودکشی زده اند گفتگو کرده است. آنها از فشار کاری شدید بر کادر درمانی در این رژیم به خصوص در این بیمارستان سخن گفته و خاطرنشان کرده اند که برخی پزشکان، یک شیفت کاری کامل با اضافه کاری آنهم بدون استراحت کار می کنند و همین باعث تحلیل رفتن شدید نیروی آنها شده و بر عملکرد آنها تأثیر منفی می گذارد.

تحلیل گران امور رژیم صهیونیستی گفته اند افزایش آمار خودکشی باعث نگرانی دولت شده است. آنها علت این پدیده را تشدید فشار اقتصادی و معیشتی می دانند که مردم را مجبور کرده است برای تأمین نیازمندی های خود، چندین برابر کار کنند.

این رژیم سالهاست که دچار مشکلات اقتصادی شده است و اقدامات متعددی را برای سرپوش گذاشتن بر این مشکل در پیش گرفته است اما به نتیجه نرسیده است.

شواهد حکایت از آن دارند که این پدیده در سالهای آینده شیوع پیدا می کند و با تشدید این بحران، سیاست های کنونی این رژیم و توان آن برای برخورد با این مشکل زیر سئوال می رود.

این گزارش در برنامه "غیاهب الکیان" از شبکه العالم پخش شده است.

پربیننده ترین خبرها