کشکول العالم/

شمشیر جنون آمریکا و قلم حکمت ایران

شمشیر جنون آمریکا و قلم حکمت ایران
شنبه 19 بهمن 1398 - 17:55

آمریکا در نبرد همه جانبه خود علیه ایران، نه تنها موقعیت و وجهه خود را در میان ملت های جهان از دست داده است، بلکه واقعیت سیاست هایش فاش شده و دروغین بودن همه "اصول" و ارزش های ادعایی و "شعارهایش" بر همگان نمایان شده است.

العالم - کشکول

همه تلاش های آمریکا با هدف ضربه زدن به مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست سلطه آمریکا در طول بیش از چهار دهه، از گذشته تاکنون با شکست مواجه شده است. این مساله موجب شده است که تمام دولت های آمریکا به ویژه دولت فعلی به ریاست ترامپ احمق صهیونیست در وضعیتی هیستریک قرار گیرند که دست مایه تمسخر حتی خود آمریکایی ها شود.

این" کشور بزرگ و ابرقدرت" همه امکانات خود را برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته و حتی برای رسیدن به این هدف، با همه جهانیان اعلام جنگ کرد، به این شکل که هم پیمانان خود را تهدید کرد و دنباله روهای خود را خوار و خفیف کرد و قوانین را نقض کرد و با نقض قوانین بین المللی در اقدامی که اهانت به امضای خود محسوب می شود، به طور یک جانبه از توافق هسته ای خارج شد و تحریم های دیوانه وار بی سابقه را علیه ایران اعمال کرد.

نفت کش ها را در دریاها تعقیب کرد و سیستم نظارتی شدید را بر نظام بانکی بین المللی اعمال کرد تا مبادا اندک مبلغی از طریق این نظام ، به دست ایران برسد و کشورها را از ارسال مواد غذایی و دارو به ایران منع کرد و همه مسئولان ایرانی را بدون استثنا تحریم و از حضور مسئولان سیاسی در فعالیت های مجمع عمومی سازمان ملل جلوگیری کرد.

این سیاست با وجود همه ادعاهای باطل، از عجز و ناتوانی آمریکا در تعامل با ایران پرده می دارد که به تحریم و جنگ اقتصادی تروریستی علیه مردم روی آوردو درمقابل، ایران به رغم تمام این فشارها ، از تصمیم خود مبنی بر پرتاب ماهواره بر سیمرغ، همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به نظر می رسد این واکنش جمهوری اسلامی ایران و دیگر واکنش های ایران به حماقت های آمریکا، همچون اسقاط پهپاد گلوبال هاوک در ارتفاع 20 هزار متری به محض نقض حریم هوایی ایران و نیز واکنش شجاعانه ایران در حمله موشکی به پایگاه عین اسد آمریکا در غرب عراق، در انتقام از خون قاسم سلیمانی فرمانده ارشد ایرانی و ابومهدی المهندس مجاهد نستوه عراقی، و نیز مشارکت 25 میلیون ایرانی در مراسم تشییع پیکرهای قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، دولت ترامپ را از وضعیت هیستیریک خود به خاطر ایران خارج و وارد مرحله جنون آشکار کرده است.

از مهم ترین نشانه های این جنون، درخواست " تد کروز" سناتور جمهوری خواه، و سه نفر دیگر از سناتورهای جمهوری خواه به نام های "تام کاتن" ، "مارشا بلکبرن" و "مارکو روبیو" از " جک دورسی " مدیر شبکه اجتماعی توییتر برای حذف حساب توییتر آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و همه حساب های مقامات رسمی ایران است!!

نسخه ای از یادداشت آن ها برای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و "استفان منوشن" وزیر خزانه داری آمریکا ارسال شد.

در این جا، باید در برابر این جنون که "بزرگ ترین کشور جهان" همان طور که ترامپ ادعا کرده است، ایستاد.

ترامپ چند روز پیش رسماً از حمایت مالی از یک مرکز نظامی جدید مخصوص فضا به نام "نیروی فضایی آمریکا" خبر داد، با این فرض که فضا در آینده میدانی برای جنگ خواهد بود!

در اینجا باید این سوال را مطرح کرد که آیا آمریکا واقعا مقتدر است؟ آیا این کشور مبتنی بر عدالت است؟ آیا این کشور واقعا مبتنی بر آزادی بیان است؟ آیا این کشور واقعا دموکراتیک است؟ آیا این کشور واقعا از رای طرف مقابل نمی هراسد؟

آیا آزادی بیان حتی برای "دشمنان" در سایه این "دموکراسی قوی" تضمین شده است؟

اگر وضعیت این گونه است، پس چرا آمریکا از " سخنان " رهبر انقلاب اسلامی یا ظریف در توییتر می هراسد؟!!!!

رمز این "سخنان" که " نیروی فضایی آمریکا" ، ده ها هزار موشک ، بمب هسته ای و ده ها ناوهواپیمابر و میلیون ها سرباز و "اقتصاد مسلط بر جهان" تاب ایستادن در برابر آن را ندارند، چیست؟!!!

واقعیت این است که هیچ رمز و رازی جز "واقعیت" در "سخنان" رهبر انقلاب اسلامی و مسئولان دیگر نیست، اگر این واقعیت بدون کم و زیاد به گوش مردم جهان برسد، این ملت ها درخواهند یافت که آمریکا، آنگونه که خود را به جهانیان معرفی می کند، نیست ، بلکه وقتی که دم از آزادی و دموکراسی در جهان می زند، دروغ می گوید ، بلکه واقعیت این است که "مافیای " بدون ارزش و اخلاق بر آمریکا حکومت می کنند، که می توان با آن مقابله کرد و بر آن پیروز شد.

تجربه مردم ایران که این روزها چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب بر مافیای امریکا را جشن می گیرد، شمشیر جنون خود را به روی قلم و تفکر و نظر طرف مقابل بالا آورده است.

پربیننده ترین خبرها