یمنی‌ها یک پهپاد جاسوسی سعودی‌ها را در مرز صعده سرنگون کردند

یمنی‌ها یک پهپاد جاسوسی سعودی‌ها را در مرز صعده سرنگون کردند
دوشنبه 21 بهمن 1398 - 20:22

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضمن سرنگونی یک فروند پهپاد ائتلاف سعودی، یک خودروی زرهی نیروهای این ائتلاف را هم منهدم کردند.

العالم - یمن

یک فروند پهپاد ائتلاف سعودی در منطقه مرزی «الصوح» میان استان «نجران» در عربستان و «صعده» در یمن سرنگون شد.

یک مقام نظامی یمن هم تایید کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند هواپیمای شناسایی ائتلاف سعودی را در منطقه مرزی الصوح میان نجران و صعده سرنگون کردند.

رزمندگان یمنی همچنین لحظاتی پیش خبر دادند که یک خودروی زرهی مزدوران ارتش سعودی را با یک نارنجک در منطقه الصوح در نجران منهدم کردند.

شبکه «المسیره» یمن همچنین اعلام کرد عصر امروز مزدوران ارتش عربستان قصد پیشروی به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی در صحرای الأجاشر در نجران را داشتند که با مقاومت نیروهای ارتش روبه رو شدند و در نهایت پس از چهار ساعت درگیری و کشته شدن شماری از عناصر صفوفشان مجبور به عقب نشینی شدند.

به نوشته المسیره سه خودروی زرهی مزدوران ارتش سعودی هم در عملیات تک تیراندازی در منطقه الدایر مشرف به جیزان به آتش کشیده شده و منهدم شد.

مناطق درگیری در یمن طی روزهای اخیر شاهد سقوط پیاپی پهپادهای ائتلاف سعودی توسط ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بوده است. یک هواپیمای جاسوسی ائتلاف عربی شامگاه شنبه در استان الحدیده در غرب یمن سرنگون شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها