سخنگوی سپاه پاسداران: ایران در حوزه دفاعی کوچک‌ترین مشکلی ندارد

سخنگوی سپاه پاسداران: ایران در حوزه دفاعی کوچک‌ترین مشکلی ندارد
سه شنبه 22 بهمن 1398 - 13:12

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن قصد دارد مشکلات را بزرگ‌نمایی کند و تلاش دشمن ارائه تصویری غیرواقعی از شرایط ایران است، اما امروز با صدای بلند اعلام می‌کنیم در حوزه دفاعی و امنیتی کوچک‌ترین مشکلی نداریم و هیچ کس نمی‌تواند به ایران اسلامی نگاه چپ کند.

العالم - ایران / سیاسی

سردار رمضان شریف، امروز سه شنبه ۲۲ بهمن، در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در بیرجند اظهار کرد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و شروع گام دوم انقلاب و دهه پنجم انقلاب توأم با دستاوردهای این نظام و شکست‌های بی پایان دشمن است.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی همواره در ولایت مداری و حضور در صحنه‌ها در کشور ادل بوده‌اند، افزود: اراده خداوند پیروزی حق بر باطل و تحقق آرمان‌های انقلاب است.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: دشمنان این نظام و اسلام از هیچ توطئه‌ای علیه این نظام فروگذاری نکرده‌اند و اکنون فرست طولانی از توطئه‌های آنان و فهرست مصوری از شکست‌های دشمن پیش روی ما است.

شریف بیان اینکه انقلاب اسلامی توسط یک رهبر استثنایی و به همت این ملت ولایت مدار و وفادار پا به عرصه اجتماع گذاشته است، تصریح کرد: این انقلاب آمریکا را با همه هیمنه ابرقدرتی شکست داده‌و صهیونیست‌های غاصب را کوچک کرده است.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب شهدایی را در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کرده‌است، اظهار کرد: دشمن در ترور سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شد، اشتباهی که سفره آمریکا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه عاقبت آمریکا و اسرائیل چیزی جز سرنوشت صدام و رژیم بعث نخواهد بود، افزود: شادمانی و سرور دشمن از ترور سردار سلیمانی طولی نکشید و ضربه و سیلی محکمی را از پاسداران خورد.

شریف با اشاره به خاکساری، ولایتمداری و اخلاص سردار سلیمانی، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی همه این ارادت‌ها را به واسطه ارادت به مکتب اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) به دست آورد.

وی بیان کرد: امروز دشمن قصد دارد مشکلات را بزرگ‌نمایی کند و تلاش دشمن ارائه تصویری غیرواقعی از شرایط ایران است، اما امروز با صدای بلند اعلام می‌کنیم در حوزه دفاعی و امنیتی کوچک‌ترین مشکلی نداریم و هیچ کس نمی‌تواند به ایران اسلامی نگاه چپ کند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: فرهنگ اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و توده‌های مردم سه مؤلفه مهم انقلاب اسلامی هستند و امروز همه مجد، عظمت و الهام بخشی ایران اسلامی به علت رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

شریف با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جغرافیای مقاومت صدها قاسم سلیمانی تربیت کرده است، تصریح کرد: اگر تحریم‌های دشمن در کشور دیگری رخ می‌داد حتماً آن کشور سقوط می‌کرد، اما انقلاب اسلامی هنوز پابرجاست.

وی با بیان اینکه با وجود تمام تحریم‌ها دولتمردان جز در چند شرکت حقوق معوقه کارمندان را نداشته‌اند، افزود: باید مسئولان به گونه‌ای کار کنند که در پایان خدمت، مردم در ذهن و قلب خود به آنان مدال افتخار بدهند.

وی با بیان اینکه استکبار از الگو شدن انقلاب اسلامی برای دیگر کشورها هراس دارد، اظهار کرد: امت اسلامی به برکت خون شهدای فلسطین و شهدای جبهه مقاومت قبله اول دشمنان را از استکبار خواهد گرفت و در آنجا نماز خواهند خواند.

شریف خاطرنشان کرد: دشمن امروز در ۲۲ بهمن از ایران سیلی دیگری خورد و ضربه بعدی را نیز در انتخابات دوم اسفند از ملت ایران خواهد خورد.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها