راشا تودی: برف شدید هم از حضور گسترده ایرانی‌ها در راهپیمایی جلوگیری نکرد

راشا تودی: برف شدید هم از حضور گسترده ایرانی‌ها در راهپیمایی جلوگیری نکرد
سه شنبه 22 بهمن 1398 - 14:43

رسانه روس در گزارشی درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران نوشت: «برف سنگین هم ایرانی‌ها را از گرامی داشتن سالگرد انقلاب اسلامی‌شان باز نمی‌دارد».

العالم - اروپا

شبکه «راشا تودی» با انتشار یک گزارش در سایت اینترنتی خود به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رغم سرمای هوا و ریزش شدید برف در برخی از نقاط این کشور اشاره کرده است.

در گزارش این رسانه روس آمده است: «برف سنگین، ایرانی‌ها را از گرامی داشتن سالگرد انقلاب اسلامی‌شان باز نمی‌دارد. جمعیت انبوه در مناطق مختلف سراسر ایران به خیابان‌ها آمدند تا چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی بدارند. مردم در برخی از مناطق به رغم ریزش برف سنگین و بدون واهمه از هوای سرد با در دست داشتن چتر (در راهپیمایی) حضور یافتند».

راشا تودی در ادامه گزارش می‌نویسد: «در بخش‌هایی از ایران به شدت برف می‌بارید اما مردم ضمن برپایی تجمعات و تظاهرات گسترده در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، تحریم‌های آمریکا و کارزار فشار حداکثری این کشور را محکوم کردند».

این رسانه در گزارش خود درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران و دیگر شهرهای ایران، به حمل پرچم ایران و تصاویر سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره کرده است.

به گزارش راشا تودی، حاضران در راهپیمانی امروز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا و همچنین طرح موسوم به «معامله قرن» درباره فلسطین را محکوم کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها