ناتو عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها را محکوم کرد

ناتو عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها را محکوم کرد
سه شنبه 22 بهمن 1398 - 19:58

دبیرکل ناتو ضمن دفاع از تجاوز ترکیه به خاک سوریه، عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها برای پاکسازی استان «ادلب» را محکوم کرد.

العالم- سوریه

به موازات پیشروی‌های ارتش سوریه برای پاکسازی استان ادلب از وجود تروریست‌ها، مخالفت‌های آمریکا و متحدانش با این عملیات بیشتر شده و حالا نوبت به اظهار نظر ضد سوری دبیرکل ناتو رسیده است.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو امروز (سه‌شنبه) عملیات ارتش سوریه در ادلب را به شدت محکوم کرده است.

استولنبرگ که قرار است فردا ریاست نشست وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو را برعهده بگیرد، امروز دولت سوریه را به هدف قرار دادن «غیرنظامیان» در ادلب متهم کرده است.

دبیرکل ناتو افزود: «ما از [بشار] اسد [رئیس‌جمهور سوریه] و روسیه که از این رژیم حمایت می‌کند، می‌خواهیم به این حملات پایان دهند، به قوانین بین‌المللی احترام بگذارند و کاملا از تلاش‌های سازمان ملل برای دستیابی به یک راهکار مسالمت‌آمیز پشتیبانی کنند».

موضع‌گیری استولتنبرگ علیه عملیات پاکسازی تروریست‌ها در ادلب در شرایطی صورت گرفته که در روزهای اخیر ترکیه که یکی از اعضای ناتو است، سوریه را به اقدام نظامی تهدید کرده‌ است.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها